Nicklas_J 0 Postad 19 November , 2006 Hej! Blev nyligen med båt och motor som är en Evinrude 35hk från 1984! Undrar om det finns scheman och eller sprängskisser på en sådan! Modelbeteckning är E35ECRR Vore kul om någon vet nåt! mvh Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ornvik530 0 Postad 19 November , 2006 Har själv haft en 35a Evinrude samma årsmodell. Den var bensinsnål och driftsäker. Bra motor med andra ord. Du får nog söka på amerikanska sidor för att hitta det du söker. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henkan 0 Postad 19 November , 2006 http://www.evinrude.com/en-US/Accessories/Engine.Diagrams.htm Klicka på skissen och navigera dig vidare, grym sida... Använde den mycket när jag hade min gamla 25hk 82:a /Henkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nicklas_J 0 Postad 20 November , 2006 Tack för info, ska kolla där om jag hittar det jag söker! /Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser