oceanis 2 Postad 18 November , 2006 Är det någon som vet var Räkan tog vägen? Har inte läst något från honom på länge. Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 18 November , 2006 Han sålde båten pga, bristande intresse och köpte en Winnebago husbil.Senast någon såg honom så hade han visst kommit halvvägs till Kualalumpur, eller om det var Gränna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 November , 2006 Räkan finns inte kvar här, verkar som om han har hoppat av. Han kanske sitter fast i en trålare eller nåt. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LillRakan 0 Postad 18 November , 2006 Jag tror Räkan lever och frodas på något annat ställe. Det senaste jag hört om honom var att han fastnat dubbelvikt av skratt i sitt skal efter att ha råkat se under kjolen på någon MG-moderator. Räkan är bäst.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 19 November , 2006 Är som jag har sagt tidigare.. en giggagubbe som bara försvann och han hade kul prexsis som vi hade Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 19 November , 2006 Han kanske hamnade på fel ställe eftersom det blev så tyst Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 19 November , 2006 Kan ju vara så, att den som skickade det här kortet till mig har rätt, där Räkan och lillräkan har det gott och planerar nya dåd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 19 November , 2006 Har också hört att han har hamnat i Ryska maffians klor och har inga pengar kvar om det stämmer vet jag inte, men jag fick den här bilden av en som vet, eller tro sig känna igen räkan. OK lätt fånget lätt .... Ligger det någon sanning i dessa budskap tro ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 21 November , 2006 OK lätt fånget lätt .... du har så rätt orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 21 November , 2006 Att Hillary hade såna rejäla doningar! Där var du snabb med kameran Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 21 November , 2006 Oj, får man skämta här nu? Eller har alla moderatorer vinterkräksjukan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 21 November , 2006 Vi tänkte att vi gör ett försök... De vaknar nog snart =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 21 November , 2006 numera kan man klicka på moderator under övrigtsnack och se var man fritt kan sprida lite dynga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 22 November , 2006 Nix, vi är nog både pigga och krya. Själv då ? :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 22 November , 2006 Du stavar fel....OBS Vinter räk sjukan Heter det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 24 November , 2006 Krya är vi. Vakna oxo (Oftast iaf) Dessutom har vi oxo humor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 26 November , 2006 Jaja och ett radergummi haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 26 November , 2006 Fast jag använder sällan mitt radergummi. Inte ens DEL-knappen är utsliten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 26 November , 2006 ...å jag använder inte heller Killer-boo:s DEL knapp eller hans radergummi. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser