Jarl 0 Postad 17 November , 2006 Har genom en kontakt har jag beställt en deiselmotor yanmartyp (6cylinder) 245hk komplett med drev,kabelhärva,mätere och gasreglage. Nu orkar jag inte börja såga i båten,det fattas nämligen 5cm i längd. Jag kan förmedla det har motorpaketet (eventuellt 2st) om jag kan få in ett komplett motorpaket av nyare slag i inbyte. Allt är nytt i paket och ordenarie pris är runt 345000kr du får allt för 15000kr meila mig om du är intresserad Måtten är för motorn 110cm lång 60cm hög och 60cm bred Vet att det är fel forum att sälja sker på ,men jag vill ju bara att nogon ska få göra sitt livs fynd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikB 1 Postad 17 November , 2006 15 000Kr? Femton? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jarl 0 Postad 17 November , 2006 Sorry det ska givetvis vara 150 000 kr,men det är väl inte så dyrt i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
brutal 0 Postad 18 November , 2006 Vet du vad Yanmaren heter? Är den ny? Alf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser