Kummeln 0 Postad 16 November , 2006 Hejsan Jag tycker min båt ligger till stora delar över vattnet när jag kör fort. Det är min första båt så jag vet inte om det är som det ska. Bifogar länk http://82.182.125.208/video/T20_VBR550.avi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 16 November , 2006 Sätt kärringen i båten, så går den inte över vattnet längre. Har du ingen kan du låna min, då kommer den definitivt att gå djupt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marty 2 Postad 16 November , 2006 Hej Ja högt går den iallafall Ser ut som om en vindpust framirån skall skicka ut dig i omloppsbana. Om det är för högt?...ingen aning, ser häftigt ut dock. /Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 16 November , 2006 har du kollat att båten är godkänd för motorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 16 November , 2006 Den liknar inte den Ryds 480S som du har i din sjöbod. Är det kanske Steve som kommit tillbaks och trimmat den. Hur många knop gör den på filmen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 16 November , 2006 det står ju Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hannihatten 1 Postad 17 November , 2006 Känns ju som om du snott filmen härifrån... http://82.182.125.208/gallery/T20/T20_last/T20_last.htm är det verkligen din båt?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kummeln 0 Postad 17 November , 2006 Näe, det är inte min kärra. Tänkte muntra upp lite i höstmörkret. Men skulle gärna vilja ha en... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hannihatten 1 Postad 17 November , 2006 Tänkte väl det, har ju kikat på det klippet några ggr förut, jag hade inte heller haft något emot att ha något liknande i båtväg..har ju åkt med i en T20 i 60 knop och det gick ju undan, kan bara föreställa mig hur det känns i 80 knop... Mvh/Fritte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mmaarrccuuss 1 Postad 17 November , 2006 Jag har swischat fram i 120 knop över vattnet!! ...i helikopter dock. Jag fick sitta framme breve piloten och han flög PRECIS över vattenytan (5 meters höjd typ). Det kanske ni skiter i, men det var VÄLDIGT häftigt iallafall! /Marcus. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 18 November , 2006 kul o få en kast vind då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 November , 2006 Det kan finnas risk för att man får simma då. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser