illern1 1 Postad 11 November , 2006 hej!! Är det några som är sugna på en Maxim träff nästa sommar i StAnna/Gryts skärgård ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndersG 1 Postad 14 November , 2006 Hej Det är inte alls omöjligt men det beror på resplanerna då jag måste slussa ut från Vättern o.s.v.Men jag kan återkomma framöver. Undrar hur du fäst solcelln på bågen,kan du skicka mig några bilder på detta till anders.gunnarsson@vaderstad.com. Tack på förhand. Anders G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
illern1 1 Postad 14 November , 2006 Hej Anders sprang ut på tomten o tog ett par bilder så dom är nu skickade till dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eklund 0 Postad 14 November , 2006 Tjo! Jo det vore ju himla trevligt med en träff nästa sommar. illern och jag med familjer brukar göra livet osäkert för alla omkring St. Anna skärgård. Beträffande solcellsplacering ovanför targan, så har illern och jag liknande lösning, men ändå rätt så olika. Vi bytte ut kapellet mot plasttak i våras och då gick vi 2 vägar. illern behöll sin göstake med lanterna och placerade sin cell bakom den. Jag ratade min göstake och centrerade min cell mera ovanför targan och monterade lanternan direkt i framkant på cellen istället. Om du vill kan jag klippa några bilder imorgon och skicka över dom till dig. /Eklund Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maximarcus 8 Postad 17 November , 2006 Det skulle man nog kunna tänka sig! Krävs väl som sagt lite planering för att hinna ner från Ljusterö när man har MD21... Skriv ett inlägg när det drar ihop sig! Marcus, M/S Aurora Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndersG 1 Postad 29 November , 2006 Ja,tack Eklund några bilder vore perfekt. Tack på förhand! /Anders anders.gunnarsson@vaderstad.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
illern1 1 Postad 16 Januari , 2007 Hehe det ser ju ut att vi kan bli fyra Maximer åtminstone med lite planering,fast jag kan ju lura med syrran så blir vi fem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KorneliaafVasteras 0 Postad 28 Januari , 2007 Hej ja det är ju alltid trevligt med sällskap på sjön. Nån speciell vecka som är inplanerad? Var i StAnna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser