guzzlon 18 Postad 10 November , 2006 Här bortskänkes en båt,kanske lite mycke jobb men gratis är ju alltid gott fniss... Nån som känner sig manad?? www.blocket.se/vi/10009807.htm?ca=4_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 10 November , 2006 nej tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Nissed Postad 10 November , 2006 Nu bor ju jag en bit bort men, varför inte? Gå igenom motor, byta eventuellt dåligt virke i inredning och golv samt nya dynor och textiler och en del varmhjärtat pyssel och omsorg! Vad kan det innebära i kostnader 15000-25000? Någon som vet vad det är för båt egentligen, trä, plast eller stål? Mer info? Mvh Nisse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 10 November , 2006 har du nån mer detaljerad bild? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 10 November , 2006 detaljerade?? halva båten ligger ju under vatten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
magnus8 0 Postad 10 November , 2006 Hej, jag såg båten för ett par dagar sen och jag tror det är lite mer högvatten nu än vad som syns på bilden. Det känns i alla fall som att man ser mindre av båten nu plus att den lutar mer åt babords sida. En annan liten detalj är ju att vi har det ju lite kallare här uppe än i södra sverige............kanske kan man åka ut o kika på den med skridskor snart......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 10 November , 2006 Kanske någon av kamrorna har lite gamla bilder lagrade innan den sjönk http://www.vaplan.com/webbkameror_i_sverige/ornskoldsvik/ornskoldsvik.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 10 November , 2006 är det inte den som ligger i bakgrunden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 10 November , 2006 Jag måste ju bara tillägga att det absolut inte är min båt!! Bettan står uppe på torra land å har det bra under presseningarna!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 11 November , 2006 Ja men den måste ju ha flytit nån gång! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 11 November , 2006 Åkte förbi hamnen på håll idag och jag kan meddela att om den inte blivit upp bärgad nu så ligger den riktigt djupt!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 11 November , 2006 Objektet är spårlöst försvunnet från Blocket också! Att man alltid missar fynden på Blocket :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 November , 2006 men det finns ju liknade som ligger ligger på land men med bottenpriser http://www.blocket.se/vi/9424662.htm?ca=17_s eller dyrare med påbörjad renoverning http://www.blocket.se/vi/9732958.htm?ca=17_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 12 November , 2006 Usch vilka vrak!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 12 November , 2006 Nja, den där sista kan nog bli trevlig med lite arbete! Kanske lite högt pris dock... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 12 November , 2006 Jag hade nog valt det första vraket och bara blästrat av den flagnade färgen bra betalt för några för arbeststimmarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser