marinmike 0 Postad 9 November , 2006 Vart tog han vägen? Ser att maringuiden dammat av farttråden o satt upp den, men ryktet på annat forum säger att maringuiden bannade killen? Nån som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 9 November , 2006 Japp, det stämmer nog att han blev bannad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marinmike 0 Postad 9 November , 2006 Varför det`? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 9 November , 2006 Hej MarinMike och välkommen som ny medlem. Vi går inte in på varför en medlem inte finns kvar med hänvisning till sekretess. Om du eller din kompis vet vem Steve är så måste vi be dig fråga han själv istället. Hälsningar från Redaktionen på maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marinmike 0 Postad 9 November , 2006 Som gammal medlem här men med nytt namn då jag glömt mitt gamla namn som jag använde här så undrade jag varför detta öde mötte stevemedselcon? Men det kanske är många medlemmar som mött samma öde? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 9 November , 2006 En vild gissning var att han upprepade gånger bröt mot forumets regeler..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marinmike 0 Postad 9 November , 2006 Jag förstår, då är det kanske många som raderats bort här sista åren då. Det fria ordet uppskattas inte alltid. Själv ansåg jag att hans inlägg var kul och lättsamma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 9 November , 2006 Hur många varningar tål ett alias innan det bannas? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marinmike 0 Postad 9 November , 2006 Vad menar du? Får man varningar här på maringuiden om man skriver något som inte passar moderatorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 9 November , 2006 Marinmike, vart vill du komma...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marinmike 0 Postad 9 November , 2006 Just nu vet jag inte, jag har ägnat ett par timmar att läsa på forumet då det är ett tag sedan jag besökte sidan. Jag förvånas över detta med varningar, moderator och avstängningar, gör inte ni det? Jag minns att ni varit eller är en flitig skribent här men inte ska man bli varnad och avstängd för att man skriver något roligt?Tycker ni det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marinmike 0 Postad 9 November , 2006 Jag vill bara uppmärksamma dom ansvariga att jag inte är här för att bråka, så jag undanber mig eventuella varningar för denna tråd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 9 November , 2006 Vet inte om det direkt är moderatorn men nog blev det en del varningar när räkan var i farten. Men å andra sidan var det nog befogat med lite upprensning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marinmike 0 Postad 9 November , 2006 Lyckligtvis har jag inte så mycket tid att surfa på internet. Jag minns bara att jag på något sätt fick ett mail om när nya inlägg gjordes i inlägget fart, och det var väl den största anledningen till att jag besökte denna sida. Men det lär jag inte få mera då killen är borta. Är det någon som är duktig på plastreparationer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eklund 0 Postad 9 November , 2006 Är det räkans Azimut som han for och köpte? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 November , 2006 Jepp och dom var någon stanns i europa på väg hem och skickad bilden med något om öl och grejor. Tror räkan var azzpackad. Bilden är från nån krokodildike i florida Sen skenade det iväg och blev rena snurren. Mvh/Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser