Gäst Anna Postad 15 Oktober , 2003 Hej, någon som vet var man kan ladda hem digitala sjökort, över saltsjön? Kazaa? Vad söker man på? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Peter Postad 16 Oktober , 2003 http://www.soltek.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ingrid Postad 23 Mars , 2004 www.bernberg.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst benrap Postad 3 April , 2004 på d c söker du på sjökort och om någon finns på andra sidan så kan du ladda hem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alan 0 Postad 5 April , 2004 Hej KaZaA ska du passa dig för, speciellt med olika typer av dokument. Det finns nämligen ett virus eller en mask, som går under namnet svchos1.exe eller Gaobot.gen. Dessa brukar bakas in i olika dokument och program, te.x, Word, Wordpad, Note. Får du detta i din dator så kan du börja irritera dig. Mvh Alan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 5 April , 2004 som sagt passa dig för Kazaa. Odc eller dc finns att ladda ner på download.com där finns de mesta. tror dock inte att det levande sjökortet finns där men det går att bränna har jag hört. men fugawi som är ett enkelt men väldigt bra program finns att tanka där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalle Postad 16 April , 2004 Allt finns överallt. Det är bara en fråga om hur olaglig man ska vara. Kazza och DC är fildelningsprogram. Fugawi skall man eg. betala för mig veterligen. Att lag och rätt har svårt att angripa peer-to-peer fildelningsprogram gör det inte mindre olagligt. Sådär, då fick jag sagt det. Nu till din fråga: Sjökort hittar du med fördel på dc , där finns det mesta. Med lite tur kan du också hitta DLS eller andra program. Jag hittade DLS ost och väst. Ska du ha mer specifika saker, som tex programvara till GPSplottrar (typ Magellan Mapsend etc) så kräver detta ett större sökutbud än de mellan 1000-4000 användare du hittar på en hub på dc . Mitt tips är E-mule. Jag fann Mapsend streets Europe, Mapsend Bluenav och Worldbase map där. Tilläggas bör att jag då kopplade upp mig mot 30 servrar vilket resulterade i ca: 1,5miljoner användare. Skall du hitta crackade versioner, kika efter releaser från emap. /Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kim Postad 30 April , 2004 Jag har gjort som du, tankat ner Bluenav Worldbasemap mm. Mitt problem är att jag inte kan få igång bluenav (finns ingen crack). Vad menar du med att kika efter releaser från emap? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser