Gesse 0 Postad 5 November , 2006 Hej. Någon som har erfarenhet av Lowrance LMS-334c? Jag har nu ett Lowrance X-135 med 4000 watts uteffekt. 334 har uteffekt 2400 watt. Märker man någon större skillnad? 334 är också färgskärm. Märker man någon större skillnad på det? Funderar starkt på att köpa 334c. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 6 November , 2006 Säg till om du ska sälja det du har Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 6 November , 2006 Ja, jag kommer att sälja det jag har med en NY givare. Det är samma givare som på det nya så jag behöver inte ta bort mitt gamla. Behöver bara ta bort fartgivaren då den inte behövs på det nya då det är GPS fart. Kommer nog att bli till salu i slutet på denna månad. Jag köpte detta i februari tror jag. Fick det utbytt mot ett nytt i augusti p.g.a några pixlar som inte ritade. Så detta är nästan nytt och funkar felfritt. Detta är ett fruktansvärt bra lod. Men jag byter upp mig nu till färg och komb. plotter. Jag hör av mig när detta blir till salu. Kommer också att sälja en Garmin GPS 76 med div. tillbehör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 7 November , 2006 Super, släng iväg ett mail när d är dags Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 7 November , 2006 Hej Har en 334C. Har bara använt den ett par timmar men har hittills bara gott att säga om den... Tydlig o bra skärm som syns bra i solen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 7 November , 2006 Låter bra. Vet någon om det går att ta bort ytkluttret på 334c? Jag har laddat hem ett demoprogram på 332 men där hittar jag inte någon sådan inställning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 10 November , 2006 Idag var jag och köpte ett Lowrance 334c. Ytkluttret går att stänga av ifall någon mer undrar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser