Emzer 0 Postad 1 November , 2006 Tjena, nu är det hög tid att gå med i VRO klubben. Vi hjälps åt att lösa VRO problemen och skapa en trevlig gemenskap! Och om du nu planerat att koppla bort VRO:n i vinter och får några motgångar så är det bara att skriva i klubben. Med hälsningar MrStyrmanS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Emzer 0 Postad 14 Mars , 2007 är ni aktiva i klubben nu båtvänner... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 15 Mars , 2007 Vad är VRO?? Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Mars , 2007 Finns inga problem med VRO...antingen fungerar den eller så fungerar den inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Mars , 2007 Jag har inte haft några problem med VRO under vintern... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Mars , 2007 jag får inte loss slangen till min VRO, åt vilket håll ska jag dra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Mars , 2007 Snett nedåt åt höger, då brukar min lossna ialla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 19 Mars , 2007 VAD ÄR VRO??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 19 Mars , 2007 separat oljesmörjning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanOlov 1 Postad 19 Mars , 2007 Ok jag trodde att det stod för Var Rädd Om denna annars skär den.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Mars , 2007 Jag tror att du kan bortse från ett par av svaren i tråden,dumma frågor får dumma svar går det nog att förklara detta med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 11 Juli , 2007 VROm VROm Johnson 40 POWER VROm mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser