lassegurra_aktersnurra 0 Postad 1 November , 2006 Har en Bella Falcon 26, som jag vill snygga till. Har idag gröna stripes som jag vill ta bort och sätta på nya. 1. Har hört att det är lite trixigt att få bort. Stripes såväl på skrov som på överbyggnaden. Vilken är den bästa metoden? 2. Var köper jag stripes som är anpassade till båten alt. mina önskemål och som dessutom är lite väderbeständiga? Har kontaktat Bella ÅF som var lite tveksam. 3. Finns det företag som gör hela paketet dvs demonterar och monterar? Tacksam för vägledning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gotland 0 Postad 1 November , 2006 Hej! Finns en gummi rondell lysna med bil rekondare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 1 November , 2006 1. Hårtork spackel med avrundade hörn. 2. Kolla med firmor som jobbar med reklam och bildekaler. Sök på hitta.se eller gulasidorna.se 3. Se svar på fråga 2. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 2 November , 2006 Kan bara hålla med Peter_K Hårtork och plastspackel fungerade kanon för mig /Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarSandberg 0 Postad 4 Februari , 2007 Hej Värme pistol är perfekt för att ta bort stipes med samt nya stripes köper du direkt från Bella Fabriken Du kan köpa ett helt set om du vill Ingemar Sandberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 4 Februari , 2007 Håller på med exakt samma grej som du... Som sagt, hårfön och en spackel med inte allt för skarpa kanter funkar kanon.. Varmluftspistol vill gärna bli lite FÖR varmt men funkar bra om man tar det försiktigt.. Jag köper mina nya 50mm breda stripes från Systemtext som har alla färger osv.. Fick pris på 285:- plus moms för en rulle med 25 meter. Och dom har i stort sett alla färger på lager och det dom inte har kan dom ordna mot en mindre extra kostnad. Jag åker dit med mitt färgprov imorgon (måndag) och hoppas dom är så bra som det lät i deras mail. De finns i Stockhom, Göteborg och Malmö. Kan återkomma om hur det gick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zantax 0 Postad 5 Februari , 2007 Hej.. Här finns det dekaler och stripes.. Det är ju inga orginal men det finns massor. Håll tillgodo Zantax Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wormit 2 Postad 22 April , 2007 Blev stripesen från Systemtext bra? Bilder att dela med dig av? Mvh Wormit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser