Stream 1 Postad 27 Oktober , 2006 Är det någon som har erfarenhet av vattenkranen med handpump (26-717) från Biltema? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lieutenant 0 Postad 27 Oktober , 2006 Min började läcka vid handtaget efter 2 somrar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
shipman 0 Postad 27 Oktober , 2006 Köp inte kranen ,jag köpte 2st båda trasiga efter en säsong Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thrh 0 Postad 27 Oktober , 2006 Den satt i en båt som jag köpte och höll kort tid. Då fästen var borrade köpte jag en likadan som gick i två år. Cost benifit - det blir många kranar från biltema...och den är lätt att byta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 27 Oktober , 2006 Köpte en kran på en husvagnsfirma och den har en kontakt i sig och sedan har jag Biltemas lilla pump under durken. Funkar jättebra. Mvh / Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 28 Oktober , 2006 Hittade en liten bild på kranen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser