BoatBruce 15 Postad 29 Januari , 2007 Ojdå! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 29 Januari , 2007 Vattenskidåkning!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 29 Januari , 2007 Liten Reparation. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 29 Januari , 2007 Bara den inte dyker! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Februari , 2007 M80 Stiletto Kolfiber skrov 4st 1650hk Caterpillar motorer 88 fot Kan ta en last på 37 ton över 500 sjömil @ drygt 50knop. Kostar USdollar12,5 mille........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 3 Februari , 2007 Kolla in detta !! Man tror inte det är sant !!! http://koti.mbnet.fi/~soldier/towboat.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peaky 0 Postad 14 September , 2007 Gizmo!Det galnaste jag sett på evigheter. He, he. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 6 December , 2007 http://bubul01.chez-alice.fr/smileys/3d/dollars.gif\ border=\0\ alt=\Smiley Dollars\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sierra 0 Postad 9 Januari , 2008 Jag har en film då jag och en kompis är ute och hoppar med våra bayliner 2455 or! hehe de smackade rätt bra då man landade. ps filmen visar att hela båten var i luften. här är en bild från filmen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 9 Januari , 2008 Skulle inte du kunna lägga upp den videon på youtube?Alltid kul med videos! Länka gärna här sen isf..Mvh Bokan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Falken_sail 0 Postad 9 Januari , 2008 http://www.nor-techboats.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jano 0 Postad 9 Januari , 2008 En granbåt som låg bredvid oss i Grekland. 10 mans besättning som jobbade som bara f n. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jano 0 Postad 9 Januari , 2008 Här gillar jag jollen bäst.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 9 Januari , 2008 Kolla in katten! :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sierra 0 Postad 10 Januari , 2008 Haha jag är iof djurvän och har en katt men den bilden på katten var bäst!!! ps. filmen kommer när jag orkar lägga upp den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 10 Januari , 2008 Tippa över några segelbåtar med... ...Wave Adaptive Modular Vessel ! http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.1872/Image/bten.jpg\ border=\0\ />Produkt: En riktigt grym båt att fräsa igenom Skärgården med. Pris: prisuppgifter fås på beställning Celebert sällskap: Något för de paparazziskygga kändisarna under Cannes festivalen, med denna monsterbåt kan du bokstavligt talat köra över de andra båtarna. Köper du den måste du köpa: En kikare så du kan se småbåtarna där nere. Fakta: WAM-V är en imponerande aggressiv katamaran som kan anpassas efter dina personliga önskemål. Den specialbeställda utrustningen inkluderar en lyxkabin för två, sovrum för sex passagerare, transportplats för tolv personer, en special plattform för dykare, laboratorium för miljöstudier med oceanografisk utrustning samt en övervakningsstation. De mycket lätta katamaranerna anpassar sig till vågornas form och känner av deras struktur och styrka, vilket resulterar i att den stora båten dansar fram på vattenytan. För mer info, se: www.wam-v.com//Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaRay-270 6 Postad 10 Januari , 2008 Lite bilder från Thailandsemester. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaRay-270 6 Postad 10 Januari , 2008 En till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaRay-270 6 Postad 10 Januari , 2008 En till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
loftis 0 Postad 10 Januari , 2008 Tyska lotsbåtar, gymma snygg och effektiva Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hawaii-industries 0 Postad 11 Januari , 2008 Den här är ju ganska grym oxå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hawaii-industries 0 Postad 11 Januari , 2008 Budgetbåt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser