Gäst Ulf Postad 10 Oktober , 2003 Hej, tänkte höra om ngn har erfarenhet av walkaroundbåten Atol 550 alt.560? - Överväger just nu denna båt som ett tänkbart alternativ. Tacksam för synpunkter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Bo Postad 31 Oktober , 2003 http://www.dinside.no/php/art.php?id=17161 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Per Johansson Postad 2 November , 2003 Hej ! Jag köpte en Atol 550wa med 75hr mercury 2 takt i sommras. Vi är mycket nöjda med båten, planar lätt och är stabil i både låga som högre fater, gör ca max 35knop march ca 22 knop. Skulle vi köpa ny båt idag så skulle vi välja Atol igen. Hör av dig om du vill veta mer !! Hälsningar Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalambul 0 Postad 18 Februari , 2004 dearsir I can offer Atol 550 W/A 6550,-?EUR offer valid till the enbd of February visit my web - www.yacht.net.pl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johan Postad 19 April , 2004 Köpte en Atol 550WA i höstas med 85hkr motor. Har inte åkt så mycket men den känns oerhört bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst kurth olsson Postad 8 Maj , 2004 Hej! Köpte båten på mässan i Göteborg i februari,så jag har bara varit ute 2 ggr.Men jag är helnöjd,verkar vara väldigt stabil och lättplanande.Har en 115 hk 2-takt.Toppfart 42 knop,men går kanonfint i 20-25 knop. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Tom Jørgensen Postad 26 Juni , 2004 Hello. I am interested to buy a Atol 550 Walkaround or a AM 550. Is the price 6800 Euro for the atol 550 WA for a complet boat ( without engine ). Do you have any of this boats in stock We are going to buy a boat in a few days so we need a quick response from you. Best regards Tom Jørgensen Telephone nr 47 32873208 or mobil phone 47 95706477 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Apollo11 0 Postad 28 Juni , 2004 Gå in på www.safflebatar.se, bra killar att ha att göra med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst X Postad 16 Oktober , 2004 Jag skulle verkligen inte rekomendera någon att köpa en sån båt...............nämnvärd är att båten tar in vatten på 4-5 olika ställe från den dagen den var ny...och kvaliten är under ALL kritik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Rickard Postad 9 November , 2004 Hej, jag har en Atol 560 Wa med en Mercury 115 och har kört den en säsong, det blev ca 360 distans och jag är kanonnöjd ! Lite extrautrustning som bäddskiva och gångjärn vid instegsluckan till kabinen och en länspump är det jag har kompletterat den med, dessa saker gör båtlivet lättare. Jag kan starkt rekomendera denna båt. Jag har haft 3 modeller Uttern tidigare och nu har jag hittat en stark konkurrent till dessa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser