lasseberghagen 0 Postad 21 Oktober , 2006 hej, har en motor båt på 23 fot som jag nu har på tomten med en pressening över men skulle vilja ha ett riktigt tak. Bor på tjörn, kallt är inga problem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 21 Oktober , 2006 Hej, Tips: många bönder har lite ledig plats i lador och dyl. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 23 Oktober , 2006 Bygg ett tak då! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janandersson 0 Postad 24 Oktober , 2006 Sök på Blocket. Vinterförvaring, Alla kategorier, Göteborg (eller Älvsborg eller var du nu bor) och Angränsande län. Du får en bunt med träffar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wahlis 23 Postad 24 Oktober , 2006 Eftersom du bor på Tjörn så kan du ju kolla med Wallhamn Marina de har inomhusförvaring. Nackdelen med den lösningen är att den kostar ganska mycket i längden, själv tycker jag att det är bättre att bygga ett båthus. Kostnaden för ett båthus har du nästan tjänat in på en säsong kontra att hyra in dig i någon kallförvaringshall. Själv har jag köpt ryggåsbeslag till mitt båthus på Hornbach betydligt mycket billigare än att köpa dessa hos Clas Ohlson eller Jula. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser