Terrafobica 68 Postad 18 Oktober , 2006 Varför står det i min faktaruta ( i tråden: Albin 21 / 25 Vad skiljer?) att jag har skrivit 105 inlägg, medan det i faktarutan (i tråden: allt urplockat) står att jag skrivit 876 inlägg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 18 Oktober , 2006 Du har väl varit framme med stora radergummit och suddat? /W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 18 Oktober , 2006 Varför bemödar du dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 19 Oktober , 2006 Oj, då finns det mer än en glädjeräknare på sidan... Anar jag en viss irritation mellan några av skribenterna i denna tråden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 19 Oktober , 2006 alla förlorade väl en del när dösnacket försvann men inte hade du över 700 inlägg där då borde du väl istället fått någon heders titel. http://www.tettinntil.com/forumet/images/smilies/mixed-smiley-002.gif\ border=\0\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 20 Oktober , 2006 Titta på mina två första inlägg i den här tråden. Väldigt olika siffror, varför? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 20 Oktober , 2006 Ser även på ditt senaste svar på motorbåtar att du degraderats med över 700 inlägg. Men en del av trådarna på dösnack var ju ganska långa. Slog lite själv på mina egna trådar och tex på frukost på soldäck hade jag redan 989 inlägg när jag startade tråden detta var och på samma tråd någon dag senare hade jag mina 960 slog på en tidig från 2 juli mercury drar in vatten och redan där var det uppe i 989 . Inte för det har någon betydelse men alla har nog drabbats av lite skitprats avdrag när dösnack rensades. http://www.tettinntil.com/forumet/images/smilies/th_lifeispain.gif\ border=\0\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 20 Oktober , 2006 Det verkar vara så att om man startar en tråd, så står det en siffra. Om man sedan svarar i en tråd så står det en helt annan.....hmm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 20 Oktober , 2006 Dagens I-lands problem....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 20 Oktober , 2006 Om jag går in i min sjöbod, vidare till senaste foruminlägg så vore det trevligt att kunna söka bland alla diskutioner man deltagit i. Många bra tips har man fått, och säkert en hel del har man delat med sig av också. Men som det är nu så blir det tvärstopp mär jag klickar på en gammal tråd. ilandsproblem? Visst, men varför den tråkiga tonen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 20 Oktober , 2006 Detta problem med att det visades olika antal inlägg är åtgärdat nu. Det var olika beräkningar som gjorde det. Har ändrat så att nu är det korrekt igen. //admin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser