Lynott 0 Postad 17 Oktober , 2006 Var skall man vända sig för att kunna gå en kurs och få förarbevis? Jag bor i Sölvesborg i Blekinge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 17 Oktober , 2006 Med risk för att vara extremt tråkig..... Kolla på t ex Medborgarskolan, men de har nog sannolikt redan startat sin hörstkurs. Sök bland trådarna här på MG så hittar du diverse distanskurser. //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
modoit 0 Postad 18 Oktober , 2006 Oftast brukar lokaltidningen annonsera när det är dags. Det finns en sida som heter www.mastereducate.com där har du gratislektioner. Går själv kurs nu och har jämfört lite med innehållet på den sidan, faktiskt bra måste jag säga. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 18 Oktober , 2006 I tidningen Praktiskt båtägande (senaste numret) tipsar de om ett par kurser som finns på nätet. Själv läser jag in förarbeviset på den här distanskursen. http://www.e-navigation.se/enav/index.php?page=intro Med facit i hand kan jag konstatera tt den är rätt dyr (1480kr), men å andra sidan så tycker jag den är bra. Bra kursbok, bra att kunna testa sina kunskaper hemma vid datorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hejo 0 Postad 18 Oktober , 2006 Kolla www.sjuplus.se Mycket bra film HJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mmaarrccuuss 1 Postad 18 Oktober , 2006 www.e-navigation.se!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 19 Oktober , 2006 Hmmm, du håller inte ord! Citat: Tro vad f..n ni vill men detta är min absolut sista kommentar på detta forum. x Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hejo 0 Postad 19 Oktober , 2006 Man får inte vara sämre än att man kan ändra sig. Detta var ju en intressant fråga som diskuterades ganska friskt för ett tag sen och som en av huvudrollsinnehavarna måste man ju dra sitt strå till stacken. HJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser