Peter_K 4 208 Postad 17 Oktober , 2006 Är det bara jag som inte kan klicka på bilderna i forumet så att de förstoras längre? Tror problemet uppkom idag. Texten löper ut över bilderna också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 17 Oktober , 2006 Detta är en bieffekt av en uppdatering i forumet. Skall vara löst snarast //admin Problemet löst //admin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 18 Oktober , 2006 Här viner kvastarna! FinnSpeed, jag är inte inblandad i borttagandet av de svar du la in. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 19 Oktober , 2006 Hahaha, vad har det blivit av forumet när medlemmar måste förklara att de inte är involverade i raderingen av vissa trådar??? En bieffekt av den nya modereringen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 19 Oktober , 2006 Häftig bild du har. Är det en brossa till Kalle Kanin, som satt i den där båten, på dösnack. Assmut... nånting hette han visst. Är i alla fall ett snarlikt pälsdjur. Mvh / Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 23 Oktober , 2006 Jag har den som skärmbakgrund. Lite som att se sig i spegeln på måndagmorgonen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 23 Oktober , 2006 Tror dig, men kunde inte hålla mig, som du förhoppningsvis förstår . Mvh/Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser