Pettolajnen 0 Postad 16 Oktober , 2006 Hejsan Jag ska starta ett nytt företag, som jag inte kan berätta så mycket om, men det behövs inte vetas heller för att kunna hjälpa mig Jag funderar på vad företaget ska heta och namnet ska innehålla något ord som direkt förknippas med båtliv. Ord som t ex. Baltic, Marina m.m. Men jag kan inte använda Baltic eftersom företaget riktar sig till målgrupper i hela sverige, även på västkusten. Vore glad om jag bara fick massa förslag på klassiska båtord som förkippas med båt och framför allt sjöliv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RoseLL 0 Postad 16 Oktober , 2006 svensk kvalitet när den är som bäst är ju en bra slogan. Om du berättar vad företaget ska inrikta sig på vore det bra. (: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 17 Oktober , 2006 Azimut båtar gillar du ser jag på sjöboden, varför inte knåpa ihop ett namn med antydan på räkor rekan va e de då får du ju gratisreklam och med den redan gjorda uppmärksamheten från MG medlemmar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser