1000 0 Postad 13 Oktober , 2006 Hej hopp!! Jag funderar på att köpa mig en vattenskoter.....!! Är det något speciellt jag ska tänka på ?? några slitdelar man ska titta extra noga på? ja, rent allmänt vad ska man tänka på. (är försäkringen dyr?) MVH// 1000 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammi 0 Postad 13 Oktober , 2006 Du bör tänka på att dessa inte får framföras hur och var som helst och att böterna på överträdelse är höga (fördubblades nyligen!) Här i Vänern är kustbevakningen titt som tätt med en RIB med dubbla V6or och tar fortkörare och vattenskoteråkare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 13 Oktober , 2006 Tack för informationen!! jag tror att jag har ganska bra koll på dom ämnena...men somsagt skulle gärna vilja veta lite mer om det som jag skrev ovan. MVH//1000 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MaCro 0 Postad 15 Oktober , 2006 Hej Försäkringen är dyr om du kan försäkra den. Kollade på atlanticas hemsida och försökte beräkna. Det kommer upp en röd text OBS! Teckningsförbud gäller för denna modell!, Vinterförvaring gäller ej denna försäkring Nu kollade jag på en Sea doo RXP som i mitt tycke är de coolaste skotern. //Mac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
202sc 0 Postad 30 Juni , 2007 Har precis idag testat en RXP -07 å herre min skapare vilket fartvidunder !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
drulen 0 Postad 2 Juli , 2007 Kawasaki ultra 250x. Den är värstingen på marknaden. Har 250 hk och således ett grymt acc. och toppfart. Dricker dock mycket bensin.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groenling 3 Postad 2 Juli , 2007 Här i Vänern är kustbevakningen titt som tätt med en RIB med dubbla V6or och tar fortkörare och vattenskoteråkare Låter som en kul sommarjobb. Vem skall man ringa? /Grönling Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
202sc 0 Postad 2 Juli , 2007 Kawan kanske är värre men hallå ..... Behövs det värre saker än RXP ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mrjr 0 Postad 16 Augusti , 2007 det är viktigt att motorn får kylning. det ser du genom att kolla på skvallerstrålen. sen att den ser bra ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nutshell 1 Postad 16 Augusti , 2007 Kompisen köpte en seadoo av en snubbe utanför göteborg.(jörlanda tror jag.) 6 timmar gick den sen blev det ventilsallad. Snubben vägrar pynta. Han å hans syrra håller på att importera från USA. Vi har tagit allmänareklamationsnämden på snubben. OBS KÖP EJ DERAS PRYLAR PÅ BLOCKET! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 16 Augusti , 2007 Varför allmäna reklamationsnämnden? Allt verkar ju vara i sin ordning! Gasa till de rasa! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nutshell 1 Postad 16 Augusti , 2007 Sant men nu e de ju itte mina grejor vettu de e polersens prylar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser