bayline 0 Postad 11 Oktober , 2006 Hej båtvänner! sommaren är slut och det har blivit dax att flytta in i stugan igen! Båten får nu ha sin vintervila och vänta på nästa vår! Nästan alla har väll packat ihop sin kärlek nu? eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nyborjare 0 Postad 11 Oktober , 2006 Varför då då ?? kolla vädret 16,1 grader 4 sekundmeter och nada regn eller annan nederbörd , ingen skillnad på vädret nu mitten oktober än vad det kan vara en dålig sommar mitt semesterperioden http://www.limhamns-skeppshandel.se/weather/index.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 11 Oktober , 2006 Nix, isen har inte lagt sig än, så hon får ligga i ett tag till, G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 11 Oktober , 2006 Båtsäsongen fortsätter! Byter bara ut kall öl och badbyxor mot overall, varmt kaffe och fiskespön istället! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gantika 14 Postad 11 Oktober , 2006 Till helgen sticker vi ut och seglar. Det är inte så trångt i naturhamnarna längre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 11 Oktober , 2006 Har också min lilla båt i fortfarande. Men snart åker den nog upp på land, börjar bli så mörkt på kvällarna... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 Oktober , 2006 Bryggorna ska upp så ankan åkte upp vågade inte ha den på svaj nu när tjuvarna efter de slaktat båtarna bara puttar ut dem och låter dem driva. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 11 Oktober , 2006 Själv skulle jag vilja bo vid stort vatten,tänk att få segla efter fyrsken det vore toppen. MVH Anders (som bor vid lerpölen) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sefyr 0 Postad 11 Oktober , 2006 Låg i förra vintern och kan säga att det var helt underbart att dra ut när man känner för det en dag när solen gassar, blir det pent till helgen så lär det bli en snabbtur ut till Vasholmarna, där är underbaaaart nu! Instämmer med Lanzar, det är bara att ta med kaffet o overallen. I år åker hon upp när tid o plats är bokad för motorbyte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 11 Oktober , 2006 Båten ska upp den 25:e. Nu ser det ju ut som vädret i kommande helgen blir som en vanlig sommar så det blir väl en tur med båten. Marstrand kanske. Förförra helgen blev det nattsegling till Skagen i Danmark och pantning av burkar. Framme vid 3-tiden på natten. 7 båtar vid bryggan. Förra hösten vid samma tid var det 3 båtar. Kanske skjuter på upptagningen ett par veckor nästa höst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 11 Oktober , 2006 Sista helgen i November brukar hon hamna på det torra! Än så länge återstår många våta turer på Vänerns vatten :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 23 Oktober , 2006 SEX I BÅTEN DET VORE INTE DUMT Får väl vänta till en ny båtsäsong. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 23 Oktober , 2006 Vadå ? Du får väl jobba lite så att du får upp ångan Mvh / Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 23 Oktober , 2006 Nej, jag har provat. Det gick tungt som fan. Det går mycket fortare, när jag är själv. :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SteinarP 0 Postad 23 Oktober , 2006 Länken till Limhamns väderstation är det häftigaste jag sett! Finns det flera sådana runt om i Sveriges avlånga land? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 Oktober , 2006 Jasssssåå du tänder på sånt joho och blir det stugvärme av sånt . Bara skojar .... Som vanligt...kunde inte hålla mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 24 Oktober , 2006 Då lär det inte bli nästa säsong,det tar teoretiskt minst fyra år då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 24 Oktober , 2006 Kolla in den stackars glömda ensamma båten i Örnsköldsvik som blev ensam kvar i vattnet... www.oea.se Ägaren är numera efterlyst... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 25 Oktober , 2006 4a år ? är du partianställd Mvh/Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser