jaww 2 Postad 11 Oktober , 2006 Någon som vet någon bra ( billig och noggrann) kapelltvättare i Stockholm, Uppland eller Västmanland med omnejd så tippsa gärna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 11 Oktober , 2006 varför inte göra det själv? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
okdef 0 Postad 11 Oktober , 2006 Jag är jätte nöjd med REN-tvätten i Bromma... Kanske inte den billigaste men BRA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkengoran 1 Postad 11 Oktober , 2006 Hej. Göra själv blir sällan bra.Snålheten bedrar oftast visheten.Låt proffs ta hand om jobbet.Har försökt själv tidigare men det blev fläckigt. Lämnat till Ren Tvätt på Ulvsundavägen flertal gånger, resultatet utmärkt. Dom kommer att flytta närmaste månaderna så ring innan du åker dit. Vill man komma billigt undan så får man ringa runt till olika tvättar men man vet inte hur bra det blir förrän efteråt. Lycka till. Göran.S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
freddie1 2 Postad 18 Oktober , 2006 Någon som kan rekommendera någon bra firma i Göteborg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uffe70 0 Postad 12 Mars , 2007 Frågeställningen i posten innan min är värd en bump tycker jag. Så, nån bra firma i göteborg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 12 Mars , 2007 Vad gäller Stockholm så har jag just använt Ekroths. Klicka. För 4000 kr fick jag tvätt, impregnering, ny bakruta och fix av diverse mindre skavanker. Utmärkt resultat vid första anblicken även om jag inte har monterat kapellet ännu. Senast ändrad av Anders_St | 12 mars 2007 | 14:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 12 Mars , 2007 jag använder mig också av REN-tvätt i Bromma! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
per128 0 Postad 20 Oktober , 2007 En duktig firma i Göteborg är Jikab. http://www.jikab-kapellsom.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 21 Oktober , 2007 Har frågat runt lite i Umeområdet. Orienttvätt i Järfälla verkar funka BRA för många! De sa - fråga efter Hans. http://www.orienttvatt.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 21 Oktober , 2007 REN-tvätt i Bromma är bra. 1800 fick jag betala för tvätt, impregnering och lite sömnad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser