HakHen 0 Postad 8 Oktober , 2006 Jag har blivit intresserad av Kungsjullen, men hittar väldigt lite info på nätet om båttypen när jag googlar. Är det någon som kan hjälpa mig med info? Båtvarv? Produceras den ännu? Prisvärd? Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 8 Oktober , 2006 Vad jag vet så tillverkas den fortfarande, i vår båthamn så finns det ett flertal. De finns i olika utföranden, Frambyggd hytt, öppen motorjulle, och även som riggad med sprisegel. Om jag inte tar helt fel så finns även varvsägaren ute i hamnen med sin egen båt. Björlanda Kile Göteborg. Jag har dock inga kontaktsuppgifter, men kan kolla på bryggan, jag tror det finns någon dekal eller skylt vid hans båt. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HakHen 0 Postad 14 Oktober , 2006 Tack för hjälpen.Hittar du nån skylt med telnummer till varvet så vore jag mkt tacksam. Annars får jag åka dit och reka själv. Tack igen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 15 Oktober , 2006 Var ute vid hans båt idag, men den mässingsskylt som hänvisade till varvet var borta. /W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dennis2 0 Postad 22 Oktober , 2006 I Göteborgs-Posten 18 sept annonserades Kungsjullen med anknytning till telefon 0707-838028. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PeterD 0 Postad 7 Februari , 2007 Båtmässan Gbg - ställer dom ut. Se oxo www.kungsjullen.se Tel nr 031-551610 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser