Hejo 0 Postad 6 Oktober , 2006 Har köpt en film som fungerar som lärobok för förarintyg för fritidsbåtar Kolla hemsidan xxxx finns en trailer som man kan kolla på där (Redigerat av Siteadmin - Reklam! Företaget är mer än välkommet att kontakta oss för hjälp att marknadsföra sin produkt) HJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ludden 1 Postad 6 Oktober , 2006 Är det reklam? Nej tack! Har redan förarbevis! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 7 Oktober , 2006 Visst är det reklam, och dessutom spam, vilket också framgår av regelverkt att det är förbjudet! Posta inte INTE samma inlägg gång på gång. Men annonsören/spammaren är väl medveten om hur MG fungerar och begår sitt brott sent på fredagskvällen, så denne kommer att få maximalt ut av sin (sin släktings) annons! Inläggen har varit rapporterade sedan de gjordes, och vilka påföljder resulterade detta i? Bra funktion det där! Men annonsören är kanske kompis med de ansvariga på MG och kan göra lite som han själv vill, för den som påstår att reglerna gäller lika för alla den ljuger! Eftersom några, precis som jag, går in och kollar här på sidan 10-15 gånger varje dag, ser man dessa övertramp på ett annat sätt än de som är inne mer sällan. Därför kan man ju lätt uppfattas som gnällspik av de som är inne här nån eller några gånger per vecka. Kanske därför diskussionerna svallat höga de senaste dagarna, de som mindre frekvent besöker sidan har kanske inte ens sett de regelbrott de anser att andra gnäller över! Efter inlägget av testar (naturligtvis numera raderat) igår morse kommer min besöksfrekvens att avta drastiskt, då denne gjorde precis de övertramp som admin så gärna vill få bort! Om ni inte själva kan hålla er i skinnet, hur kan ni då begära att medlemmarna ska göra det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hejo 0 Postad 7 Oktober , 2006 Det är inte någon som helst reklam. Jag har köpt filmen efter att ha sett en annons i Båtbörsen (tidningen) och jag har funderat länge på hur jag ska hinna gå en kurs för att ta förarbevis. När jag nu har tittat på filmen och tycker den är bra så måste jag väl få framföra det!!??? Anledningen till att jag framförde det i 3 olika forum var att ge tipset till fler. Det är väl samma sak som att ge tips om vilka båtar folk ska köpa. Men jag ska inte störa mer på de här forumen. Har varit medlem på Maringuiden sen i våras och besöker denna sida minst en gång per dag. Skulle jag då utsätta mig för att vara en ??? eller vad ni nu vill kalla det? Det var nog både första och sista gången jag skrev ngt på detta forum. Nästa gång får jag väl be om redigering innan publicering. HJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 8 Oktober , 2006 Du måste tyckt den var väldigt bra eftersom du registrerade dig samma dag och det var dina enda 3 inlägg. Sedan såg jag samma post på minst ett annat forum. Och eftersom detta är ett forum utan identitetskontroll så kommer alltid sådant att klassas som reklam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hejo 0 Postad 8 Oktober , 2006 Tro vad f..n ni vill men detta är min absolut sista kommentar på detta forum. Jag har förklarat hur det ligger till och godtar ni inte den förklaringen är det upp till er. Forumen är fulla med tips och råd om så många olika saker och detta var ett tips om en i mitt tycke bra film. Det finns säkert många fler än mig som funderar på att ta förarintyg i vinter och som undrat vilken de ska välja. Jag har gjort mitt val och står för det. Vill man dela med sig är det väl upp till var och en. HJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 8 Oktober , 2006 Men det är ju på inget sätt ett kollektivt beslut. Det är helt upp till forumadministratören vad som tages bort eller inte. Jag bara förklarade varför det togs bort. Och att även jag trodde att det var reklam. Men jag tittade på trailern och den såg väldigt lättsam och kul ut. Så hur som helst verkar det vara en bra grej. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser