McRill 0 Postad 30 September , 2006 och är det lönt att göra iordning den, finns det reservdelar att köpa ? A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 30 September , 2006 Japp det är en B16 Det finns hur mycket delar som helst, men jag hade nog inte renoverat den. Köp en just B18 istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 30 September , 2006 Eller B20. I stort setta samma som B18 bara cylindervolymen som skiljer. Finns massor med delar då många delar är samma som till personbil. mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 30 September , 2006 Det står på blocket vad det är för motor... Men vetilkåpan är ifrån B16. B18-20 hade oljepåfyllningen i fram änden inte på mitten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 30 September , 2006 Men vetilkåpan är ifrån B16. Minns du hur b4b såg ut?? men visst är det troligen en b16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oliven 0 Postad 1 Oktober , 2006 Min B20 har påfyllningen mitt på ventilkåpan! Se även på denna annons... http://www.blocket.se/vi/9508169.htm?ca=11_s Bild på annonsens bild.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 2 Oktober , 2006 men b4b och b16 hade bultarna mitt på kåpan samt löst oljefilter, det har du väl inte på din b18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser