Flipper_510_HT 1 Postad 15 Februari , 2007 Det är nog Arvo. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 15 Februari , 2007 Borderline Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 menar du typ detta http://www.maringuiden.se/forum/;thread=110271 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 aj fasen...lider du av det? Jag menar inom psykiatrin är det en personlighetsstörning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 16 Februari , 2007 Lider o lider.. Nä, inte direkt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 16 Februari , 2007 Indirekt då ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 16 Februari , 2007 Nope, inte ens det. Det är som när jag hade aids. En rejäl klunk rom botar det mesta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 16 Februari , 2007 Garvar...fan...du har ju humor! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 16 Februari , 2007 Fast det betyder INTE att vi ska duscha ihop! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 16 Februari , 2007 och varifrån har du fått den befängda idén då? Blev du putt för inlägget i sabotagetråden nu? Om jag skriver onormal nu...håller jag dig sysselsatt hela helgen då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 16 Februari , 2007 Korken har åkt i Sumpen (igen). Steve stöter på Bosse. Arvo drömmer om Azorerna. Nya medlemmar dyker upp. Inga garderobiärer syns till. Nej, man känner inte igen MG längre. Det händer mycket på några timmar. Senast ändrad av Flipper_510_HT | 16 februari 2007 | 20:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 17 Februari , 2007 Ja, det är väl härligt att det händer nåt !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 17 Februari , 2007 Ja, fast nu är det heldött igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 17 Februari , 2007 Om man istället för idiot anger en psykiatrisk diagnos, köper moddarna det? Att påhopp på person modereras vet vi, men hur mkt snusk tål dom... För att öka temperaturen på forumet måste vi nog testa gränserna, kom igen pojkar, jag loggar in efter middagen och tv:en för att se om tempot har stigit... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 17 Februari , 2007 man kan väl köra med en släng av mental retardation. jag tog mig en liten återställare på måndag, en lite större på tisdag, lite mer på onsdag, klackarna i taket på torsdag och fan trot det blev OSIF på fredag. är det sossarnas fel?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 Februari , 2007 Är inte allt som går galet sossarnas fel ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 18 Februari , 2007 Njaaae, eftersom du inte hytte med näven åt mig fick jag för mig att du blitt förälskad eller nåt Hehe. DET vore onormalt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 Februari , 2007 Jo !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 26 Februari , 2007 Är inte sossarnas fel utan det är den delen av folket som röstar på dom som är allvarligt skadade tillika dom som i dag röstar på det blåa sossepartiet. Pest eller kolera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 27 Februari , 2007 Har ni saknat mig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Februari , 2007 Bra Orven, rätt typ av båt och bra åsikter, du är en fin man! Skönt att du har vaknat till igen! Senast ändrad av Westfjord26 | 27 februari 2007 | 07:17 Senast ändrad av Westfjord26 | 27 februari 2007 | 07:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Februari , 2007 Jag har saknat dig jakko, men du har fått konkurrens i form av en viss Lamon, knäck honom! Välkommen tillbaks.(popupblock på jobbet) Senast ändrad av Westfjord26 | 27 februari 2007 | 07:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2007 Då får han fan i mig ligga i på riktigt..... hahahaha !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Februari , 2007 Som ni ser dösnack är inte dött sen Lamon kom igång på allvar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 28 Februari , 2007 Dött hoppas jag att det inte är... Och för egen del så skriver jag bara lite när jag ändå är inne !!! Ganska djupa grejer i dösnack, så man måste ju ta det på allvar !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser