Flipper_510_HT 1 Postad 7 December , 2006 Näe, inte borta, men satt i skamvrån Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Februari , 2007 Ja, ja, ja. Blir man trött eller ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst -Korken- Postad 13 Februari , 2007 nä, bara trött! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Februari , 2007 Mmmm. Bara jättetrött !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 Februari , 2007 Raderad text och då kan man ju bara gissa vad som stod där. Undras om det har något samband med att någon student har uppfunnit ett sätt att ta brännvin intraviöst och då med röven. Om man ska tolka bilden som är kvar efter textradering. Klart att det blir dött och olustigt när det raderas här och där och det fattas. Blir ju inget sammanhang liksom och därför blir det dött då ingen orkar bry sig, utan ligger med en bra bok i stället som har alla sidorna kvar. Senast ändrad av orven | 13 februari 2007 | 21:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst -Korken- Postad 13 Februari , 2007 det är maringuidens gratistjänst, du får se uniefär hälften. tar du betaltjänsten får du se allt! men du!!! det är svårt att komma åt betaltjänsten... för den är (som det mesta annat) hemlig! Senast ändrad av -Korken- | 13 februari 2007 | 21:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Februari , 2007 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 13 Februari , 2007 Orven: Nä, texten hade inget direkt med bilden att göra, mer av karaktären skitsnack o elakhet. Tyvärr kan man inte modda bort bilderna av ngn anledning. Inlägget är rapporterat t admin, så dom får ta bort bilden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 Februari , 2007 OK ska inte träta, men.. men. Man kommer in i en tråd som man kanske inte har varit i på ett tag och så följer man den.... sen är det tomt, eller så fattar man inget och går man då vidare så läser man om raderingen, och man vet inte varför den är raderad, utan man läser om iritationer om att det har varit någon och raderat m.m. Och en annan som inte såg något, vet att det har varit något och får gissa och ibland så är det någon som sparar och så får man reda på det (ibland). Lite jobbigt med dessa luckor m.m. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 13 Februari , 2007 Eftersom min bild av Arvo inte verkade uppskattas så har jag tagit bort den. Bra karl reder sig själv, behöver ingen moderator. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Februari , 2007 detta är ju för fasen dösnack...o den bilden var ju kul!!! Kan det ligga nakenbilder etc kan det väl ligga en tecknad nidbild utan problems! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 Februari , 2007 Ok nu är dom som jag nämner, ett svart - tomt hål och genast så är det en röra och inget vet vad det handlar om. Jojo dösnack jaha och.. och jo det blir det ju eller? dösnack alltså. Tar kärringen nya Hemmets Journal och kikar på korsorden... natti på er alla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 13 Februari , 2007 Lägger in en bild på Steve istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 13 Februari , 2007 ....och en på Korken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 Februari , 2007 Ingen trädkramare precis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 13 Februari , 2007 Japp, jag förstår vad du menar, men de flesta inlägg jag petat i har varit av modellen att det kastas skit i stil med att den o den super/gnäller/editerar till oigenkännlighet/är dum i huvet/osv/osv/osv. Med påföljd att den påhoppade förståeligt nog reagerar o kastar tillbaka och så är det igång. Vore kanske bäst om inlägget försvann helt när man raderade, men så är inte fallet i dagsläget. Men jo, jag förstår vad du menar med luckorna men om inte skit kastas så skulle färre inlägg behöva raderas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 13 Februari , 2007 Jo, jag tyckte oxo bilden var kul. Min 5-åring undrade dock vad den föreställde.... Det var inte lika kul! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 13 Februari , 2007 Brilliant Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst -Korken- Postad 14 Februari , 2007 lunarstorm är väl en barn/ungdomssida, där får 5-åringen se mycket väre bilder än den flipper visade här...! om nu en 5-åring bör vara på internet stackars barn om det ska skyddas från allt sånt, kan ju inte göra nånting! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 14 Februari , 2007 ja framför allt när flipper la in bilden efter 20.00....vore kanske bättre att vissa föräldrar ser till att lägga sina femåringar i tid. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 14 Februari , 2007 Haha, jaja. När jag behöver råd från dig när jag ska lägga mina barn så säger jag till Har 3 till som inte har dött av att vara uppe även efter läggdags i din familj. Alltså, det var inte bilden som sådan jag reagerade på i 1:a hand. Men, när jag raderade vad som skrivits i anslutning till densamma (reagerade du på det med?) så tycker jag att man i logikens namn även ska radera bilder som hör till texten. Att sedan inte min 5-åring behöver se på sån´ t på en site som man väl ska kunna hoppas är rumsren gjorde ju inte saken bättre. Och nej, han är inte ute på nätet själv, men han tycker om att sitta bredvid. Även efter kl 20.00 både när han är frisk och när han är sjuk... vilket iofs inte du har så mkt att göra med. Tillägg: Även om bilden lades upp e 20.00... så kommer det ju dessutom oftast en dag därefter också..? Fast dina barn kanske inte får vara uppe då heller? Senast ändrad av KillerBoo | 14 februari 2007 | 19:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 14 Februari , 2007 För att återknyta till rubriken. Inte är väl Dösnack dött? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 Februari , 2007 Inte då !!! Eller vad tycker ni ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 Februari , 2007 Det är väl hyfsad rulle nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 14 Februari , 2007 tja....det lät ju normalt....dvs som väntat. Ps. mina barn sitter inte på en sajt med en massa gubbar.såvida du inte är ngn av dessa gubbar som häckar på snuttis etc. ds Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst -Korken- Postad 15 Februari , 2007 är det moddarna som sitter i båten eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 15 Februari , 2007 Det var precis min tanke, när jag satte in bilden! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 men vad ska moddens femårige son tänka nu då??? tror vi måste tänka på att ibland finns det femåringar här faktiskt...som övervakar sina treåriga föräldrar., Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 15 Februari , 2007 Men å andra sidan kan det ju vara en Selco.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 den e inte flatbottnad serru Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser