Gäst ErikAspvik Postad 29 September , 2006 Ni som tycker om att skriva och berätta om allt mellan himmel och jord Nu när båtsäsongen börjar lida mot sitt slut, varför inte logga in på alt. och i Eke´ s nostalgihörna berätta om er första båt, bil, bil, fylla eller andra nostalgiska saker eller bara läsa om andra medlemmars äventyr. Steves Fart II tråd tror jag blir en höjdare i vinter. PS. Det snackas också seriösa båtfrågor där. Inträdet är gratis, halva priset för Maringuiden medlemmar som uppnått minst Kadett status Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 29 September , 2006 ännu ett sätt att ragga besökare för att öka reklamintäckterna. dags att plocka fram räckan, assmuttan, mfl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 29 September , 2006 Nädu, nikittalordi. bara ett tips för att förgylla tillvaron i höstmörkret. Plocka nu fram räckan, assmuttan, mfl ur badankan och sätt fart på det här forumet då istället. Starkt av dig att erkänna att det är du som ligger bakom dom nicknamnen bara att skicka hem james bond då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 29 September , 2006 till assmuttan känner jag till vem som var upphovsmannen men räkan, fiskebeavern där har man bara sina aningar, men visst saknar man dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 29 September , 2006 Va har ni skalet har ni glömt bort mig nu igen. Men jag håller ett öga på forumumet man blev ju shanghajad av elakingarna assmuttan och räkan när schrimpen skulle seglas hem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 29 September , 2006 vem är det som kallas james bond, orven eller?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 29 September , 2006 ser utsom om vinterläsningen nog blir räddad bara den stannar på dö snack denna gång så får den nog vara kvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 29 September , 2006 Aha det blir hålligång få se nu om det blir någon bra tråd. Jobbar som sagt 16 timmar om dagen med att flytta firman och blir klar nu med helgen. Stööööööön va skit man har och va pryl man har dyngat. Håller ett öga på detta och säger som ovanstående om vintern. Natti natti från den slake zzzzznnanarrrkkkkk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 30 September , 2006 Vad där du för någon liten räka då. Jag känner räkan men inte dig. Antirakan är inte ett passande namn för en räka då anti förknippas med något som man inte tycker om så det vore trevligt om ni tänkte till lite raring och presenterar dig lite bättre för jag vill inte vara anti mot mina avlägsna släktingar. Rakan är inte bra det heller för det kan förknippas till mycket det också. Du blev inte shanghajad av räkan för vid den tidpunkten så hade jag och räkan lite kuttrasju så det måste varit någon som har utgett sig för räkan. Räkan och jag har det fint på den nya båten och den fina poolen som han beställde till lilla mig skulle göra alla gröna av avund. Nu ska vi ta ett dopp, räkan och jag med en liten drink vid poolkanten. Kram Tina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 30 September , 2006 Vad där du för någon liten räka då. Jag känner räkan men inte dig. Antirakan är inte ett passande namn för en räka då anti förknippas med något som man inte tycker om så det vore trevligt om ni tänkte till lite raring och presenterar dig lite bättre för jag vill inte vara anti mot mina avlägsna släktingar. Rakan är inte bra det heller för det kan förknippas till mycket det också. Du blev inte shanghajad av räkan för vid den tidpunkten så hade jag och räkan lite kuttrasju så det måste varit någon som har utgett sig för räkan. Räkan och jag har det fint på den nya båten och den fina poolen som han beställde till lilla mig skulle göra alla gröna av avund. Nu ska vi ta ett dopp, räkan och jag med en liten drink vid poolkanten. Kram Tina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KorpenFlyger 0 Postad 1 Oktober , 2006 mums. här var det dött Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 1 Oktober , 2006 Du blev inte shanghajad av räkan för vid den tidpunkten så hade jag och räkan lite kuttrasju så det måste varit någon som har utgett sig för räkan ha haaa hoppas du byggt upp lite antikroppar annars tappar du nog andra klon också och då blir det inga mer nyp eller som greven sa: har visst fått en liten släng av syfilis, när han tappade ollonet i pottan ang anti så känner du väl till Jekel och Mr Hyde anti saknar storhetsvansinne, du Tina jag tänkte skaffa båt men vill ha tips på något riktigt spartanskt som inte kostar miljoner vill ju inte skämma ut mig bland mina gräsrotsvänner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 1 Oktober , 2006 Jepp. Verkade kola vippen strax efter start verkar det. Hur verkar det där uppifrån när du tittar ner. Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 1 Oktober , 2006 Välkommen ditt troll eller tillhör rövarna med tanke på namnet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 1 Oktober , 2006 Tror du inte det bara är en förklädd gam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 1 Oktober , 2006 Hej anti. Trevligt att du hörde av dig. Det med min klo är egentligen en skapelse som jag har gjort i ett datorprogram. Om du vill så kan jag träda fram i min rätta form. Räkan har valt ut ett kort som jag får puplicera för allmänheten. Han sa att jag skulle nämna att det bästa är gott nog för honom. Han menar nog mig och sedan båten. Vi gästar just nu ett par bekanta i Polen och i morgon så tar vi kusten ner mot Tyskland innan vi far över till England. Vi tänkte köpa en liten båt till här i Polen för vi behöver en som kan dra oss på vattenskidor och den får inte vara mer än 5 meter lång då den ska kunna hänga tvärs där bak på räkans Yatch. När det gäller båt så är jag nog inte den rätta personen att rådfråga då jag för det mesta blir bjuden på olika turer och att det ibland blir slagsmål om min gunst. Pengar är inte allt, men räkan har allt utöver detta och det är det jag ser hos honom. En mysig man med hjärtat på rätta stället. När det gäller båt så är storleken inte avgörande men i vissa fall är det så. Mitt råd är att du köper dig en båt som du trivs med. Kram Tina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 1 Oktober , 2006 Förstår vad räkan menade med att du snarkar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 1 Oktober , 2006 Tina förstår att du också överlevde Tsunamin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 1 Oktober , 2006 Bra förklädnad i så fall, men det är ju en asfågel och det är gamen med. Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 1 Oktober , 2006 Hej Nikitalord. Jösses vilka tuttar som poppade upp i trynet på mig. Vilka är störst tro för den ena verkar behöva stöd för att inte tippa. Mvh/Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 1 Oktober , 2006 åååå dessa troll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 1 Oktober , 2006 Visst är det trevligt med lite semesterbilder. Hittade ju Tinas syster på google. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 1 Oktober , 2006 Ser att du har rattat in på rätt sökmotor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KorpenFlyger 0 Postad 2 Oktober , 2006 du sökte säkert efter Silicon Valley Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 2 Oktober , 2006 Ur Aftonbladet idag: Räddad - av silikonbröstenEn 24-årig kvinna i samhället Ruse i norra Bulgarien hade ingen krockkudde i bilen när hon i en korsning körde mot rött och i hög fart brakade in i en annan bil. Men hon klarade sig ändå - tack vare sina silikonbröst. De båda fordon trycktes ihop till oigenkännlighet men kvinnans silikonbröst fungerade precis som en krockkudde och räddade hennes liv, skrev Sofiatidningen Standart som åberopade ögonvittnen. Däremot gick silikonimplantaten sönder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 2 Oktober , 2006 Gubben då som inte hade någon airbag. Inga tuttar heller. Stendog vid ratten och for in i ett träd och av smällen så kom hjärtat igång igen. Airbag och silikontuttar på gott och ont . Mvh / Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 2 Oktober , 2006 Nja men visst kan det vara Tinas lillasyster då hon inte har några Domuspåsar Räkan har verklgen något att vältra sig i Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 2 Oktober , 2006 Gubben då som inte hade någon airbag. Inga tuttar heller. Stendog vid ratten och for in i ett träd och av smällen så kom hjärtat igång igen. Airbag och silikontuttar på gott och ont . Helt fel orven:Äàíú÷íèòå ïîãâàò íåçàêîííî ïðèäîáèòèòå äîõîäè íà âëàñòòà. Òå ùå ïðîâåðÿâàò äàëè âÿðíî ñà îòðàçåíè èìîòèòå è ïàðèòå íà áëèçî 6 õèëÿäè äåïóòàòè, ìèíèñòðè, êìåòîâå è ìàãèñòðàòè â äåêëàðàöèèòå äî Ñìåòíàòà ïàëàòà. Àêî èìà íåñúîòâåòñòâèÿ ìåæäó ïîñî÷åíèòå äàííè è ïëàòåíèòå äàíúöè, ùå çàïî÷íàò ... Bara en bröstet punkterades på damen, gubben som var döförklarad fick dela ambulance med den resterande damen,läkarnas förklaring till tillfrisknadet var att ögonen stod i kors. not MG klarar inte kyrilska Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 3 Oktober , 2006 Hahaha kan nog vara så. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 3 Oktober , 2006 Och nu är DöSnack borta...! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser