soverstad 0 Postad 28 September , 2006 hej någon som kan hjälpa mig var jag kan hitta långa gångjärn som dessutom är vattentäta tänkte tillverka 2 takluckor med fast bit emellan(3-delat) uppe på hardtopen på min flipper 700 pianogångjärn är nog inte rätt längd ca 60 cm tacksam för alla tips mvh dag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
andreasmy 0 Postad 28 September , 2006 kolla på www.bryggan.nu dom har nästan allt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 September , 2006 varför inte ta 60cm eller 80cm pianogångjärn?? finns i järnaffären . vill du ha täta ta gummilistgångjärn samma som till bussluckor finns nog upptill 2.5 meters längd. korta snuttar går att hämta på skroten eller närmsta bussvekstad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
soverstad 0 Postad 29 September , 2006 hej bussgångjärn låter som något värt att kolla på jag vet vilken typ du menar tack för tipset mvh dag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser