Rivaldoo 0 Postad 28 September , 2006 Det är så sjukt orättvist =) http://www.lurssen.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wellcraft19 1 Postad 28 September , 2006 Inte lika stor men mycket vacker. Sett pa massan Boats afloat for nagra veckor sedan (samtidigt som Renata Chlumska avlsutade sin paddling/cykling/blading runt USA pa 439 dagar). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wellcraft19 1 Postad 28 September , 2006 Den ser stor ut, men det finns alltid nagon som har en storre (bat)... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 28 September , 2006 Vilken sjukt snygg båt!! Vad heter den? Känner du till det? Är nämligen i full färd med att bestämma vad jag ska köpa när jag vinner Drömvinsten på lördag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 28 September , 2006 ursäkta men vad ska man ha ett sånt där bensin slukande åbäke till? jag fattar bara inte vad det roliga är? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 28 September , 2006 Det är väl en manlighetsförlängare? Kolla vilken stor jag har? I den divisionen spelar pengar mindre roll. De har troligen tjänat dom oärligt ändå, det är den första millen som är svårast att få ihop. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 28 September , 2006 Haha... Wille... Troddde man köpte segelbåt om man behövde några extra centimeter. Ni åker ju trots allt runt med fallosymboler på däck Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 28 September , 2006 Har ju tyvärr ingen aning om hur kul det är att köra ett sånt stort åbäke. Men blir det tråkigt så har de flesta båtar i den där storleken ett garage i aktern där man kan ha ett gäng vattenskotrar eller nån rolig jetbåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 28 September , 2006 Hade jag ingen aaaning om. Förresten så är jag nöjd med vad jag har. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 28 September , 2006 Jasså.... sa tanten det Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser