van_duung 0 Postad 26 September , 2006 hej som i rubriken så söker jag en mindre sportbåt under 6,5m med en v8:a som ska toppa runt 40 knop helst mera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 26 September , 2006 http://www.blocket.se/vi/8091685.htm?ca=17_s hett tips heeee. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 27 September , 2006 köp en b20 istället dom drar inte så mycke soppa:> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 27 September , 2006 men dom låter inte så värst. och dom är rätt klena! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dominator 0 Postad 28 September , 2006 Vad ska du använda båten till ??? Ev blir pärlan på bilden till salu till våren.....men de e ju ett begränsat användnings område på den.... har toppat den 72 knop förra året. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janandersson 0 Postad 28 September , 2006 Kolla den här: http://www.blocket.se/vi/7877122.htm?ca=11_s I den kan du ju även få med familjen. Se bara till att surra dem ordentligt så att de inte blåser av. Om man nu öht skulle vilja starta en sådan vacker motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 September , 2006 ang båten din, ser bekant ut, när den togs in från usa var den något år här i småland? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dominator 0 Postad 29 September , 2006 Tror inte....den va babyblå till färgen orginal å har bara sett ut som den gör i tre år...å sen dess har den inte vart längre bort än stockholm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 29 September , 2006 då var den bara en likadan, skulle göra någon liten justering på en 454, hissnade upplevelse första gången man åkte i 60 knop klart kul båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SteinarP 0 Postad 29 September , 2006 Köp min Stingray - har toppat 55 knop med 4,3L V6 på 190 hk. Vill egentligen inte sälja men allt är till salu vid rätt pris... Och ljudet är som ett ilsket lejon över 4000 varv. Vid 2800 varv går den som mest ekonomiskt, ca 1,4 l/dist och ca 20 knop. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 29 September , 2006 är mera intresserad på mindre sportbåtar och helst inte för dyra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 4 Februari , 2007 finns det ingen som har en v8 båt???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 5 Februari , 2007 Jag har en Chris Craft 225 Limited med V8. Den är dock nyköpt och ej till salu men det har funnits 3 stycken till på blocket som jag ej tror har blivit sålda men som har försvunnit från blocket p.g.a. att de legat uppe för länge. En var företagsannons och fanns hos Yamaha Center Järfälla och de två andra var privatannonser. Titta i min sjöbod m du vill veta mer om båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 5 Februari , 2007 Varför inte kolla lite då och då på blocket...? http://www.blocket.se/vi/10561732.htm?ca=11_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 5 Februari , 2007 jo fast den båten hade ju ingen motor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 5 Februari , 2007 Nä, men det finns säkert fler båtar där? Med motor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 5 Februari , 2007 jo men ahr tittat på blocket då och då och tänkte höra om det fanns nån häromkring som kankse inte har annonserat än eller liknande Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser