emmersson 0 Postad 25 September , 2006 M/Y JUPPE En Petterssonare byggd 1938 i ek på ekspant. L 10,0m B 3,3m Köptes av en kille i Finland/Helsingfors 2004. Jag ägde båten tidigare och vill väldigt gärna komma i kontakt med honom. Min meilsida med hans adress mm försvan då den lades ner!!!! Ser du/ni båten någonstans så hör av er så blir jag såååå glad. mvh Micke. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mara 0 Postad 12 Januari , 2008 Hej! Jag är den som köpte Juppe. Juppe mår bra i Helsingfors. Jag vill gärna ha kontakt med alla före detta Juppe ägarna. Någon gång ska jag besöka Stockholm med båten och ni kan gärna då besöka båten och då ska vi köra lite runt och ta lite punsch! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
emmersson 0 Postad 12 Januari , 2008 Hejsan! Kul att jag fick tag på dig igen! Vi meilade varandra tidigare om Juppe då jag berättade att jag och min far har haft Juppe sedan 1969 till 2003 då jag sålde båten men han som köpte den av mig sålde den ju väldigt snart till dig. Det blev så tokigt för min mailserver(Home.se) lades ner helt plötsligt och jag hade spart all info och alla meil från dig där. Det var lite synd för även de bilder du tidigare skickat försvann sammtidigt. Nåväl, det gick ju att komma i kontakt med dig på detta vis och om du vill så vore det väldigt intressant att veta hur det går med juppe och om du någongång tänker fara över till stockholms skärgård med henne. Jag har skaffat mig en mindre 21fots cabinbåt så jag kan ialllafall åka ut bland öarna och juta till sommaren för jag saknar verkligen båtåkandet. Hör gärna av dig, min nya mail är mikaelemanuelsson@hotmail.com. mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser