makke_the_muss 27 Postad 25 September , 2006 Hej Jag skulle vilja klä mina fendrar med någonting liknande tjäradhampa. Så att det ser lite gammaldags ut. Har sett fendrar som dom gort så med är det någon som vet hur man gör virka ,knyter, lindar? Makke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sejsa 0 Postad 25 September , 2006 Jag lånade några böcker om knopar på biblioteket för kanske sisådär tio år sedan, och jag vill minnas att det även stod och visades en del om s.k. sjömansarbeten typ det du nämner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
makke_the_muss 27 Postad 26 September , 2006 Det var ju en bra idé. Man tackar nu vet jag vad jag skall göra på lunchen leta på biblioteket. Makke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 26 September , 2006 såg annnars på blocket för ett tag sedan att den var en som sålde hemmagjorda fenddrar som så gammeldags ut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser