captenmorgan 0 Postad 18 September , 2006 på elpanelen i min bayliner har jag en automatsäkring, vid säkringen står det receptacles vad betyder det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 18 September , 2006 Engelskt uppslagsord receptacle Svensk översättning behållare, [förvarings]kärl (substantiv) Svenskt uppslagsord behållare behållar(e)n behållare behållarna subst. förvaringskärl Engelsk översättning container, vessel, receptacle, tank Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captenmorgan 0 Postad 18 September , 2006 ja, va är då säkringen till för, villken behållare??? fattar ingentig, funderar som fasiken, men kan inte komma på va den har för funktion, ock vad det är för något??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 18 September , 2006 Ta ur säkringen så märker du väl vad den går till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 18 September , 2006 Hej igen! Enligt vad jag kan utläsa från Bayliners hemsida så är det säkringen för strömuttagen i båten! Testa. Mvh Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captenmorgan 0 Postad 18 September , 2006 japp! där har vi det. elutagen i båten. tack ska ni ha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser