Tompi 0 Postad 18 September , 2006 Jag är en lycklig ägare av en amerikansk båt (bowrider) av märket Chaparral 180 SSE. Jag har starka funderingar på att riva loss mattan (misstänkt gröna fläckar på bruna matten) och ersätta den med plast/linoleumgolv. Jag vill inte ha trä eller laminat. Min fråga är om någon har erfarenhet av liknande byte (gärna tips om hemsidor)? Vad finns det för golvalternativ som inte är halt och som klarar väta/mögel? Tacksam för alla förslag och idéer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wellcraft19 1 Postad 18 September , 2006 Om du soker i forumet pa matta sa lar du hitta ganska manga poster. Har diskuterats manga ganger och det finns en hel del tips pa hur bast fa ut mattan och aven limma ny. Nar du lyfter mattan, bli dock inte forvanad/bedrovad om du finner den limmad pa vanlig byggplywood. Tyvarr mkt vanligt i Amerikanska batar. Sa du kommer aldrig helt att komma ifran tra... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser