Gå till innehåll
torsdag 14 november 2024
Gäst

KUK på er hälsningar från stålbåt

Rekommendera Poster

Gäst

Har du problem med sidan läste på ett närliggande forum att det strular??

hör av dig så får vi lösa problemet..

Kuk Å se dig här välkommen ;)

// Skotten
Skotten är medlem i Administrators gruppen och har postat 574 inlägg.

: 14 Sep 2006 - 15:26
Svar: från nikita. gnället om slöa sidor var mitt bidrag till svallvågstävlingen.  kuk på dig själv

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Maringarderoben

Jag förutsätter att du aldrig gör några stavfel, därför ska jag förklara lite. Ibland händer det att man kommer fel med fingrarna när man skriver på tangentbord. Oftast blir det bara en felstavning, men ibland kan det hända att det felstavade ordet blir något helt annat mot vad skribenten ville. Jag vet att det kan vara svårt för någon, som är helt perfekt rakt igenom och aldrig gör några misstag, att förstå hur sådant här kan gå till, men tittar du på tangentbordet så ser du att bokstäverna ”K” och ”L” ligger precis intill varandra. I detta specifika fall där ordet skull vara en synonym till roligt, fick det felstavade ordet en helt annan betydelse, vilket faktiskt kan få hela meningen att misstolkas. 

Jag vill härmed be om ursäkt för det obehag du tycks ha lidit av på grund av felstavningen och samtidigt göra en rättelse i det meddelande du fick från Skotten på maringarderoben: 

Kul att se dig i garderoben, välkommen!

8.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Har inte lidit några större men, trodde faktiskt inte det var en felskrivning utan en antagen hälsningsfras, den ligger ju rätt i mun som flickan sa.  Men visst kan man ha tankarna på annat ställe när man skriver.

kuk på er. mvh nikita 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

tja, man ser ju vem som anammat hälsningsfrasen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Kul att få en bild på den man pratar med över Internet. Nu begriper jag ditt nick bättre, Nikita-Lord!

2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har var det fart må jag säga och det var ett svart bollträ hon/han hade.

En mörk natt 13.gif\ så vet i fan om man inte hade trott på 10.gif\.

21.gif\/Orven

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ny här på forumet kuk på er allihopa verkar som  den det också lider av lite M.P.D  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Íèêèòà på ryska. Har visserligen bilder publicerade på nickscipio men just denna var inte min. Du verkar fortfarande inte fått tag i någon båt skulle se lite seriösare ut om något hamnade i sjöboden.  kuk på dig.

mvh.Íèêèòà

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Mycketmärkligt MG sidan klarar inte av kyrilliskaalfabetet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Japp nog lider den av det måste även varit en del beslutsamhetsångest över vilken kroppsdel som skulle förstoras. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Korken

hehe, makalöst vad vissa ska störa sig på att man inte vill visa upp sin båt... Du bevisar ju ideligen att man inte blir mer seriös med en båtbild i sjöboden!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det här måste väl vara ett gränsfall i hur grova grejer MG klarar, även om admin i vissa fall verkar sila mygg och svälja kameler. Beträffande färgen, testa med att doppa den i klorin och borsta med hård skurborste.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

mpd du svara med fel alias, blir så rörigt när du ena stunden är korken och nästa är mpd. Hur många ip fick du på din uppkoppling själv tror jag att det var 6 st på min men några är ju redan ip bannade.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...