engman 0 Postad 16 September , 2006 Tänker fixa lite med båten under vintern, bla funderar jag på någon form av halk skydd på fördäck. Jag har en plastbåt och det är lite nopprig eller ruggad yta i plasten, men när det blir blött så är det fortfarande lite halt. Har tänkt att man sätter halktejp, har sett både i vitt, transparent & svart. Nu till frågan hur bör jag göra för att få tejpen att fastna i den ruggade ytan eller finns andra alternativ till tejpen? //Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mmaarrccuuss 1 Postad 16 September , 2006 Om du vill se ett riktigt proffsjobb - Kolla här! Själva halkskyddsbilderna är en bit ner! /Marcus. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkengoran 1 Postad 16 September , 2006 Hej. Har goda vänner som lackat däcket på sin segelbåt med en vit färg som innehåller något som gör ytan något knottrig. Finnes i handeln. Kolla i båttillbehörsaffärer eller färghandel.Lycka till. arken goran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
engman 0 Postad 17 September , 2006 Tack så mycket för de svaren, nu fick jag lite fler alternativ att fundera på.//Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser