seglarbiffen 0 Postad 14 September , 2006 Nån som kan tippsa om någon prisvärd motor i denna storleksklassen. Skulle gärna vilja ha 4taktare men även 2taktare går bra. mvh biffen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 15 September , 2006 Tohatsu 25 Hk fyrtakt är prisvärd jämfört med sina konkurrenter i klassen men dyr ända. http://www.tohatsu.se/index.php?id=13274 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
seglarbiffen 0 Postad 15 September , 2006 jo..hade ju vart fint me 4takt men d e så förbannat dyrt...tohatsus 2taktare då, e d nån kvalitet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 15 September , 2006 Ja, det lilla stund jag har haft den så har det funkat. Du kanske säkert läsa en massor om Tohatsu men faktum kvarstår, serva motorer så fungerar de generellt väldigt bra. Det mest extrema jag känner till är min svärfars två.takt, 5 Hk Tohatsu som har varit oservad i 11 år nu, och står i ett kallförråd på vintern (och nu pratar vi minusgrader..). Den motorna startar lika bra varje år. En del hårdvaru slitage, taskigt gummi i rorkulten, men funkar det gör den. //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
seglarbiffen 0 Postad 18 September , 2006 jo...det kanske blir en sån om man hittar nått bra erbjudane...tack för responsen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser