Yadis 1 Postad 13 September , 2006 Finns det mallar, mått nånstans på nätet för dynor till ryds camping? Min camping saknar den mittersta dynan som man lägger dit för att bygga säng. Så om nån har måtten, eller kan peka på site på nätet så är jag evigt tacksam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 13 September , 2006 har du bäddsatsen i din båt? menar alurör som man lägger emellan kojerna i fram & bak & plywoodskivorna som man lägger på rören? bäddsats går att beställa från augutssons i ryd var de som tillverkade inredningen pris ca 1800 för komlett bäddsats /Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 13 September , 2006 Japp har bäddsatsen, men dynorna fattas för att göra säng både fram o bak. Menar du att jag kan köpa dynorna därifrån? 1800 är för rören och plywood samt dynor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 13 September , 2006 det är för dynorna nyfiken köpte du den blåa campingen med lågt kapell som fanns på blocket köpte själv en camping -76 i sommras /Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 14 September , 2006 Ja, jag köpte den blå med lågt kapell i värmland. Nöjd med din? Min gick direkt till vinterförvaring. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fischy 0 Postad 14 September , 2006 är de 1800kr för alla dynor i hela båten då ? eller bara bädd bak & fram saknar me mitten dynorna i min :/ /fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 14 September , 2006 det är 1800 för de dynorna som man lägger på plywood skivorna skall du ha en hel dynsats så kostar de 6900 bäddsatsen 1800. är helnöjd med min båt köpte den riktigt billigt så det är lite vinterpyssel med den Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 14 September , 2006 Klär man dynorna själv(så man får samma tyg som resten av dynorna)? Säljer dom plywoodskivorna också(mina är halvsunkiga, ena är fastskruvad) och vet du i så fall pris på dom? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 15 September , 2006 6900 är för nya kompletta dynor om du kan klä om de dynorna som du har så är det halva priset /Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 15 September , 2006 Nu hänger jag inte med... Om jag vill köpa mittdynan fram o bak till bäddsatsen så kostar det 1800? Det jag undrade var om man klär dessa 2 dynor själv när man fått dom, annars så kommer dom ju i annat tyg än det man har på resten av dynorna i båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 16 September , 2006 om det är originalklädseln i din båt så fixar de så du får samma sa bara årsmodell på min då sa de hur båten såg ut invändigt /Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 26 September , 2006 För er som vill veta... Jag mailade Ryds o frågade om även dom sålde dynor, kapell, etc till ryds camping. Och fick då detta svar: Kapell: 7655/ 8015 kr beronde på modell Dynsats fören: 5556 kr Dynsats akter: 7500 kr Bäddsats fören: 1570 kr Bäddsats akter: 2100 kr Alla priser är inkl moms, frakt tillkommer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 26 September , 2006 här köper du billigaste originalinredningen till ryds camping http://ab.augustssonsmobler.se/ tex högt kapell till -76 utan bågar 6860kr Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 2 Oktober , 2006 Hej! Ge oss måtten på dynorna så får du ett pris att jämföra med, det finns en uppsjö av priser inom denna marknad, Vänligen Bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 4 Oktober , 2006 till Bobban jag har fått ett pris på nya galon överdrag till min ryds camping är dynorna till hela båten inkl bäddsatsen. är bara att ta bort allt gammalt & nita fast detta. är sytt efter originalmallarna skulle kosta 4-4500 kr kan ni matcha även det priset? det är 8 stora & 10 små. vill ha allt i galon /Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 4 Oktober , 2006 Hej Tomas! Kan du ge mig måtten, ca, på dessa dynor? Behöver du bara galon till vissa för att sätta fast dom själv på baksidan med häftmaskin? Skall du ha paspoal ( kantband )? Är det knappar, hur många? Hur många skall sys med undertyg o. dragkedja?Vänligen Bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 4 Oktober , 2006 båten är inlämnad för service på motorn nu tar mått när jag får hem den galonen är ihopsydd sitt/ryggdyna med sidor som viks under plywooden för att nitas fast 6 av dynorna är med dragkedja galoon runt om på dessa Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 4 Oktober , 2006 Hej! Då mäter du bara upp hur mycket galon du behöver för att nita fast galonen, vilket du gör enkelt själv, och sparar en hel del pengar. Hör av dig med dom andra måtten när du får tid. Gällde dom 4.500 kr. arbetet för alla dynorna eller var det arbetskostnaden för dom små och sedan galonpriset? Bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser