LillRakan 0 Postad 13 September , 2006 läste i ett närliggande forum att en omröstning är startad om Vem som dragit upp det största svallet på MG på senaste tiden eftersom ett stort antal medlemmar i det forumet är professionella skitpratare så kommer en seger i omröstningen att väcka respekt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst rakan Postad 13 September , 2006 Hej! Hej räkan här! Jag är inte släkt med dig lillräkan bara så du vet! vi får hoppas att jag inte vinner jag tror det blir orven fast jag har ju större båt än orven så jag kan göra jättesvall. Mvh Räkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LillRakan 0 Postad 13 September , 2006 jag vet att vi inte är släkt. jag kallar mig för lillräkan bara för att jag tycker du är så bra. det har jag sagt förrut. varför är du och dom andra nominerade. det skulle vara skoj att höra av alla nominerade varför dom tror att dom finns med på listan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 13 September , 2006 I den otroligt vetenskapliga undersökningen ser man ju tydligt vad jag själv alltid har vetat, nämligen att jag är en lugn och harmonisk medborgare som tar det väldigt försiktigt med allt och alla och skapar ingen oreda efter mig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 13 September , 2006 Trodde att man låg lite högre upp i statistiken hehe!!! Men jag är lite besviken på stavningen av mitt unika Namn... Rexco inte Rexxco.. Hahaha keep it up!!! !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 13 September , 2006 I feeeel good.... Sålänge inte Peter kommer före. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 13 September , 2006 hej rexco, jag ber om ursäkt men tyvärr smög sig ett xtra x in i ditt namn men tack vare en väldigt tillmötesgående admin på det andra forumet är det rättat till nu. det är bara att konstatera att du är för snäll. sänk farten till 10-12 knop, kör närmare och köp gärna ett signalhorn från glassbilen så kanske du hamnar högre upp. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 13 September , 2006 Tackar tackar... Haha jepp får styra upp det här.. Jag ska ligga på topp innnan året e slut hehe.. !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 September , 2006 Mentometerknapparna är väl åt helvete förstår jag . Det verkar som om det forumet som du har hämtat listan på, är enkanaligt och har allt om bakfoten för det är räkröran som är tsunamisvallet. / Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 September , 2006 Större båt . Det är förningen min vän, som räknas och inte strorleken . / Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 September , 2006 Fasen Jimmy-L vi får ligga lågt ser jag och släppa dom andra lite så att det blir sport av det hela. Inget kul att vinna med hela upploppet...eller ? Mvh / Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 September , 2006 Räkan nämnde att han hade köpt båt, så jag sökte på räkbåt och hittade hans trålare och jag tror inte att den drar upp något nämnvärt svall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 13 September , 2006 tycker nog att både fichybeaver och assmuttan gjort en hel del roande trådar och inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 14 September , 2006 Vad är det för en stackare som guppat omkring och mätt upp allt svall? Försäljningen av spypåsar måste ha ökat markant. /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 14 September , 2006 Vet i fasen, men kommer jag på topp mot allförmodan, så vill jag ha royalty på spypåseförsäljningen som första pris . /Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 14 September , 2006 Ingen risk REXCO att du hamnar i toppen för jag är given förstår du väl för mentometerknappar är fejkade, eller så sitter det någon i kulisserna och fixar det hela godtyckligt. Man kanske skulle fixa ett likvärdigt system till valet, så vinner det partiet som man vill lyfta fram och lite rassel här och där, så blir jag mr. president. / Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 14 September , 2006 Hmmmm. Här kom lillräkan Skrivet: 13 september 2006 | 15:14 Här kom Storräkan Skrivet: 13 september 2006 | 15:25 Komplott Bättre kan ni Grabbar, för det är inte första gången man finner vissa gemensamma nämnare i trådarna... eller hur S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 20 September , 2006 Jag vann tävlingen och räkan kom inte i närheten. Hahahahahaha och priset va bra, en höjning till skyarna, men ändå en pallplatts . tävlingen som någon startade här på forumet vann jag också, men där uteblev priset till vinnaren. Orättvist får jag säga, eller tycker ni inte det, för nog borde priset ha varit en pall med öl. Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser