engman 0 Postad 11 September , 2006 Nu har jag tagit upp min pärla och genast börjar man tänka på nästa sommar. Har en Ryds 23 dc med lite för lite stuvutrymmen mm, det borde finnas en jäkla massa kluriga lösningar ibland alla båtägare här på nätet som vill dela med sig av sina. Jag ser fram emot massor av tips. /Anders. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 12 September , 2006 Gå in i min sjöbod så ser du förslag på hur Du skall lösa belysningen inuti båten, på ett energisnålt sätt. //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 12 September , 2006 Secalka! Vällans snyggt det där må jag säga. Vad har du använt för lysdioder? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 12 September , 2006 Jag kan faktiskt inte svara på frågan, för jag vet inte. De finns att köpa från Båtshopen i Smedjebacken på 0240-74040 och är vad jag kan se märkeslösa, men effektiva det var dom. //Calle (ps, när jag masar mig förbi nästa gång skall jag fråga) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
engman 0 Postad 12 September , 2006 Kanon! Det var jäkligt snyggt, ska kolla med min lokala handlare om de har något i den stilen, mera sådana tipps tack.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 12 September , 2006 Tja! Minns en tråd i somras som behandlade ämnet undervattensbelysning Riktigt coolt! Kolla in!! http://www.maringuiden.se/forum/;thread=80588&highlight=undervattensbelysning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 13 September , 2006 Något liknande finns på Båtsystem. Fast det finns tydligen bara blått och rött sken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser