Dunkelfink 0 Postad 10 September , 2006 Jag har flera gånger försökt att ladda upp bilder i mitt fotoalbum som jag skapat, har provat både enkel och avancerad uppladdning, men det blir alltid samma resultat, allting ser ut att fungera perfekt , förloppsindikatorn visar på att bilderna laddas upp, men när allt är klart så är ändå mitt fotoalbum tomt. Är det någon som vet vad felet är ? är det hos mig eller hos MG ? Ps, har mailat supporten för MG , men inte fått svar på frågan... MVH / Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 September , 2006 minska på storleken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 532 Postad 11 September , 2006 Precis. Samma har hänt för mig flera gånger innan jag kommit på det där med storleken. Vet dock inte var gränsen går. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 11 September , 2006 Var samma för mig....det tog ett tag innan jag kom på det.. Det borde kanske stå vad största bildstorlek är...för att lägga upp bilder. (admin?) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 11 September , 2006 Skall kolla på detta. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 September , 2006 provade med en på över 1800x1300 och det gick faktiskt men segt bäst har varit 800x600 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dunkelfink 0 Postad 11 September , 2006 OK! , tackar för svaren , ska prova minska storleken så får vi se. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 September , 2006 kunde bara inte låta bli. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MrMyth 0 Postad 11 September , 2006 Ha ha ha. Dagens inlägg! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser