gilla 0 Postad 10 September , 2006 Hej letar efter en a ställning minst 6 m. Kanske någon som vill sälja? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkengoran 1 Postad 10 September , 2006 Hej. Tala gärna om vilken båt du har.Även om du är händig. Jag har en Monark 670 och köpte metervara av aluminiumrör på metallvaruhus samt kopplingar på Erlandssons brygga och byggde en egen täckställning som vilar på befintliga pulpitar och räcken.Även en A-ställning kan göras med sådana rör o kopplingar.Kolla priserna o jämför. Jag tror du kan kapa kostnaden om du kan skruva lite själv. Lycka till. Arken Goran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballistic17 0 Postad 10 September , 2006 Jepp, har precis en sådan. Nypris 3500 kr, mitt pris är 2400 kr. Ställning, insex-nyckel och lite bra att ha reservdelar ingår. Ställningen finns att hämta i Stockholms-området, täckräcke krävs vid hämtning om du inte har en låång kombi. Låter det intresserant? Lägg ut ditt telefonnr i ett svar så ringer jag upp dig . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gilla 0 Postad 10 September , 2006 Hej jag är intresserad ingår även en press? ring på 0709471025 helst imorgon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 186 Postad 11 September , 2006 Hittade det här företaget i en båttidning (annons): http://www.marinmetall.se/ Vet inte om det är dyrt eller billigt eller om det är en bra produkt. Vill du komma billigt undan är det inte svårt att spika en A-ställning i trä till en såpass liten båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser