beppo 0 Postad 7 September , 2006 finns de någon som har några bilder på en joker 19 princess ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Denna 0 Postad 16 September , 2006 Hej, Finns de verkligen en Joker som heter Princess ? Har för mig att det skall vara Nobless , som kom efter Joker Boss som tävlades mycket i på sent 70-tal Denna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ricky 0 Postad 16 September , 2006 Kommer inte ihåg namnet på denna Joker19.. Kan det vara en sådan som efterfrågas? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ricky 0 Postad 16 September , 2006 Hittade en bild till. I dena båt som på 80-talet ägdes av en kompis satt en VP Competition 155hk B20 motor. Den gick väldigt fint. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
beppo 0 Postad 8 Oktober , 2006 ja de var precis en så där som ja letade efter, tacka så mycket . finns möjligen fler bilder ? Blev lite interiserad hu joker 19 princess ser ut, efter som jag själv har en joker 16 princess, så ja blev lite sugen på modellen större Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
beppo 0 Postad 24 Oktober , 2006 någon med fler bilden eller mer att berätta om den båten ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tjingeling 1 Postad 10 Oktober , 2007 Hej alla jag har för mig att Joker 16 blev Joker prinsess i generation 2 och Joker 19 blev Joker nobless. Men att skroven inte skiljer så mycket från generation 1 utan mest nya och snyggare däck. Rätta mig gärna om jag har fel/Jocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
beppo 0 Postad 20 Oktober , 2007 jo de är helt rätt .. skrovet är samma, fasst de är helt ny överbyggnad du kan ju kolla på min Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser