5756 1 Postad 7 September , 2006 Varför går det inte att bläddra vidare i forumet? om jag är på ÖvrigtSnack så visar det längst ner att det finns fler sidor och trycker jagpå tex. sida 2 så kommer jag bara till första sidan. Jag har provat med IE6 IE7 och firefox. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 7 September , 2006 Jag använder i regel Firefox och provade alldeles nyss. För mig går det utmärkt att bläddra i forumet. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 7 September , 2006 Fungerar även med IE6, för mig i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 7 September , 2006 Ja se på f*n nu funkar det....hmmm det måste vara något bakom tangenterna som inte funkar som det skall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 7 September , 2006 Njae, jag hamnar på forumets första sida när jag klickar på Nästa. Men å andra sidan är jag ingen expert... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
abborren 0 Postad 19 September , 2006 Hej jag har samma problem jag med !???Vad är felet?? Mvh Ohlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 20 September , 2006 Om du väljer forum direkt på första sidan på forumet så funkar det att bläddra men väljer du att söka ett forum överst så går det inte att bläddra.Sen om det skall vara så vet jag inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 20 September , 2006 Vi kontrollerar detta och löser det eller återkommer med förklaring. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 20 September , 2006 I menyn till vänster så finns bryggsnack - forum, därunder ligger sedan seglarsnack, motorbåtsnack mfl. Klickar jag på någon av dessa underrubriker så kan jag sedan gå vidare till sidan 2, 3 osv. Men skriver jag in en söktext som tex färg, så får jag upp ett antal sidor med trådar som innehåller det ordet, men kan bara se sidan 1. Klickar jag på 2 eller nästa, förflyttas jag tillbaks till bryggsnack - forum. Varför? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 20 September , 2006 Detta skall vara löst nu. Om det uppstår följdproblem av ändringen i koden så posta gärna det här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 21 September , 2006 Jepp! Nu funkar det. Tackar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
abborren 0 Postad 21 September , 2006 Tja det funkar inte nåt vidare bra ännu. mvh Ohlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 21 September , 2006 Vad är det som inte fungerar? /stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
abborren 0 Postad 22 September , 2006 Hej jag kan fortfarande inte bläddra i forumet.När jag ska gå till sidan 2 i tex övrigt snack så blir jag tillbaka skickad till första forum sidan (alla forum). Mvh Ohlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
abborren 0 Postad 22 September , 2006 Hej igen!!Nu när jag testade igen så verkar allt funka.. inga problem frid å fröjd Mvh Ohlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 22 September , 2006 Det var glädjande att hör att det fungerar. Trevlig helg! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikB 1 Postad 22 September , 2006 Men, varför kan man inte bläddra när man är på förstasidan? Varför finns inte funktionen? Ibland har man svarat på en tråd utan att veta vilket forum tråden finns i. Kommer man tillbaka några dagar senare och den inte finns på förstasidan blir det ganska jobbigt att hitta den. Ett tips när man går in på en sida igen efter att den har ändrats, är att tömma cachen (tillfälliga filer) så att hela sidan laddas om på nytt. Det problemet dyker vi på ibland på den site jag är ansvarig för. /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 22 September , 2006 Antingen så klickar du i sökrutan utan att skriva någon text och sedan på sök, då får du fram Bryggsnack-forum med alla dess sidor. Eller så går du in på min sjöbod där har du alla dina egna foruminlägg till höger. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser