Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 helt rätt...baksätet uppfanns av en enda anledning... sen blev det lite bekvämare när kombin kom...sen kom hundgaller fast egentligen är det kärringgaller det heter.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Japp. Nu väntar vi bara på att kärringgallret ska bli ljudisolerat oxå.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 jag har det lite bättre...jag lägger henne i en kista baktill bara ...en vadderad..så ligger hon bekvämt...så kan ingen anklaga mig för djurplågeri eller ngt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Bra tips ! Jag brukar släppa ut kärringen när jag ska köra bilen i en tvättautomat o binda fast henne på taket, varför slösa på vatten hemma till den gaphalsen när det inte kostar extra i biltvätten ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 körde den varianten förr tills jag insåg att det låg skit kvar på takdelen som hon täckte...bättre o köra ut henne när det regnar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Köra ut ??? Menar du att du har henne innomhus ibland ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 ut ur hundhuset alltså... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Ja, jag menar det. Fast där har jag tagit bort huset, hon bara skräpade ner där så nu är det bara kravallstaketet kvar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 håller på o kör en lydnadskurs nu med henne....det gäller att få dom små liven heldresserade....och ibland avdresserade.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Köp en groda istället !! Kolla tråden Roligt. Köper hellre grejer till båten än en dress till henne... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 nä fy fan...sist jag pussade en groda så fick jag pencillin av farbror doktorn o avhållsamhet i tre veckor.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Vad gjorde du mer än o pussa på den grodan ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 jaha...nu trodde jag du hade ett smeknamn på kvinnsen här...typ kossor o grodor... snackar du riktiga grodor??? fan...har du inte alla grodor i dammen eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Nä det fattas några i dammen. Min kvinna eller vad det nu liknar brukar äta dom. Hinner ju inte att gå ut med mat till henne varje dag !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 fixar inte hon maten?? du behöver lämna in henne en vecka på steves lydnadskurs det hör jag det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Maten fixar älskarinnan ! Den andra är för dum... Men för all del, vad kostar en kurs ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 bry dig inte om kostnaden, den får givetvis hon stå för!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Jo det kanske går. Hon har det lite kärvt nu med inkomsten. Ja det är sen vi fick gatlampor, många blir avskräckta !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 aha...trodde hon satt på en förmögenhet!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Inte nu längre. Jag har ju ny båt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 är det därför fritösen e sladdrig nu då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Japp !!! Fritöspinnen oxå !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 jaha du...då får du väl peta in en pinne i brasan då om det blir för kallt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Ja, frågan är bara vem offret ska bli !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 asgarv! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 det är bättre o ha dom som ex...mitt gamla ex kallar jag i o för sig för krysset för att hon inte är särskilt smart så att säga...förr var det vanligt inom mentalvården att man kallade dom kryssade , dom som togs in för sluten vård...det kanske man bör tänka på om man skaffar sig nicknamn här på guiden o sätter ett x i första bokstaven. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 haha Ja det var roligt det här !! Undra om moddare xander har att göra på matsnack ikväll !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 vem är det??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 ASG !!! ASG !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 16 Februari , 2007 Ytterliggare en ny uppfinning. Nya bilbältet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser