fannie 0 Postad 6 September , 2006 Nu är det fest på fel ort är det inte någon som vi ha en fest på något ställe i stockholms skärgård innan vi lägger våra barn på vinterförvaring Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 6 September , 2006 Jag hörde om en fest på rätt sida Sverige. Är det den du menar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 6 September , 2006 jag fortsätter med frågan , jag tänker ta med mej folk till Grinda värdshus 23 Oktober kom dit så gör vi stället även om vi är lite med antosiaster det är bara att ropa på Ove Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 6 September , 2006 Jag menar rätt sida på kartan som har sol svar ja. Det är alltid lika trevligt att träffa andra båtfolk och festa med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 11 September , 2006 Vände på kartan och såg ingen sol . Mvh / Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 181 Postad 11 September , 2006 Såja, Värstkustbor - lugna ner er med lillebrorskomplexet. Nu e´ re viktiga saker på gång här. Bråka om vilken sida som är fram får ni göra i någon annan tråd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 11 September , 2006 Har inte bråkat, bara vände på kartan och kollade . Mvh / Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser