Saittam 0 Postad 5 September , 2006 Hej! Jag söker efter en 3 delad framruta till en 205-90 med profiler. Även ett kapell( har ett men saknar sidor). Hör av er om ni har tips om var det finns att köpa nyt el begagnat! Tack på förhand! /Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mori 0 Postad 5 September , 2006 Hej! Jäkligt fin båt!! Allt du behöver kan generalimportören fixa hem från USA: www.rodinsmarin.se Prata med service/reservdelar... mkt bra folk! Dom kan säkert ge dig tips om vart du ska vända dig om det blir för dyrt att ta från fabrik. Själv ringde jag dit då jag behövde ny dekaler till min Four Winns... Originaldekaler för styrbord & barbord kostade 1000kr st! Lite mkt för min smak så han tipsade mig om www.dekaltrim.nu. Lycka till! Mvh Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mori 0 Postad 5 September , 2006 Blev lite konstigt där.. Men adressen är: www.rodinsmarin.se Förresten, vad har du för motor i din båt? Hur många knop kommer den upp i? Mvh Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Saittam 0 Postad 5 September , 2006 Tack för tipset! Jag har en 351Ford/OMC5,8l. Toppar runt 46-47kn (När den funkar då alltså!) I övrigt asnöjd!! Vad har du själv? /Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JakobFH205 0 Postad 1 Mars , 2012 FICK DU TAG I NÅGON RUTA? JAG LETAR SJÄLV OCKSÅ EFTER EN! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser