zirkaloy 0 Postad 4 September , 2006 Finns den kvar..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 5 September , 2006 Jo den finns kvar, även om den tyvärr inte är så aktiv. Den blir lite av vad vi gör den till;-) mvh Patrik (moderator -nidelvklubben) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zirkaloy 0 Postad 5 September , 2006 Ok, tack. Planerar att köpa en 24a till nästa säsong, förmodligen under våren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 6 September , 2006 24:an kan jag varmt rekommendera. Själv modifierade jag inredningen i min ganska rejält (kolla mitt fotoalbum) för att göra den lite mer praktisk. Kan även tipsa om plastsnipeklubben den dagen du blir med snipa;-) mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zirkaloy 0 Postad 6 September , 2006 Har med stor beundran tagit del av din renovering och har redan stora planer själv utan att ha någon båt...Jag planerar att köpa en -78 eller senare med så jag får u-soffan dock. Tack för tipset om plastsnipekullben! Den har gått mig förbi... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser