Lanzar 0 Postad 1 September , 2006 Tur att alla bryr sig om sina dyrgripar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 1 September , 2006 De e lugnt, motorn är ju ovanför vattnet. Det är väl därför han har tippat upp den. Om den sedan står på botten så kommer den inte mycket längre. Och så guppar det inget när man kliver på! :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 1 September , 2006 No ride is like lowride Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 1 September , 2006 He he! Osökt kommer jag att tänka på en episod där jag försökte bli hjälte i smyg. En båt i klubben låg i marvatten och jag utrustad med en spann hoppade över till båten för att ösa den. Då sjönk den! Jag fick simma in till bryggan. Svårast var när jag i bara kalsongerna med resten av kläderna i hinken försökte osedd ta mig in i lägenheten mitt i Stockholm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser